Signerer, utrolig godt jobba Victoria!Synes dere just fikk klarsignal på boliglån jeg, og så er dere allerede vel flyttet inn og greier! Fantastisk godt jobba parallellt med prematur fødsel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer, utrolig godt jobba Victoria!Synes dere just fikk klarsignal på boliglån jeg, og så er dere allerede vel flyttet inn og greier! Fantastisk godt jobba parallellt med prematur fødsel!
Liten søtnos
Nydelig!
7 uker er du blitt lille venn. 2664 gram, rundt 46 cm lang og verdens nydeligste. Du sover, lager koselyder, spiser, titter og prater med deg selv. Lite gråt og kaving med mindre mamma er treg med matfatet. Og likevel skulle du ikke vært her på flere uker. Imorgen drar vi hjem, du og jeg, og starter familielivet vi alltid har drømt om [emoji173]️
Åååååh endelig7 uker er du blitt lille venn. 2664 gram, rundt 46 cm lang og verdens nydeligste. Du sover, lager koselyder, spiser, titter og prater med deg selv. Lite gråt og kaving med mindre mamma er treg med matfatet. Og likevel skulle du ikke vært her på flere uker. Imorgen drar vi hjem, du og jeg, og starter familielivet vi alltid har drømt om