Velkommen til verden Leah

Synes dere just fikk klarsignal på boliglån jeg, og så er dere allerede vel flyttet inn og greier! Fantastisk godt jobba parallellt med prematur fødsel!
Signerer, utrolig godt jobba Victoria!

For en fin tapet og en søt liten tulle som koser seg hos den tøffe mammaen!! Bra jobba :)

Så fint det ble på rommet til Leah.
Lykke til

7 uker er du blitt lille venn. 2664 gram, rundt 46 cm lang og verdens nydeligste. Du sover, lager koselyder, spiser, titter og prater med deg selv. Lite gråt og kaving med mindre mamma er treg med matfatet. Og likevel skulle du ikke vært her på flere uker. Imorgen drar vi hjem, du og jeg, og starter familielivet vi alltid har drømt om ❤️

Gratulerer med 7 uker:Heartred Nyt tiden hjemme:Heartred

7 uker er du blitt lille venn. 2664 gram, rundt 46 cm lang og verdens nydeligste. Du sover, lager koselyder, spiser, titter og prater med deg selv. Lite gråt og kaving med mindre mamma er treg med matfatet. Og likevel skulle du ikke vært her på flere uker. Imorgen drar vi hjem, du og jeg, og starter familielivet vi alltid har drømt om [emoji173]️

Åh, nå fikk jeg tårer i øynene, Victoria. Så fint skrevet [emoji173]️. Masse lykke til med hjemreisen i morgen!! Tenk at dere får reise hjem allerede...

Gratulerer med 7 uker og lykke til hjemme... så utrolig deilig følelse det må være :love7

Lykke til med hjemreise. Endelig [emoji177]

Gratulerer så mye med 7 uker å hjemreise dag [emoji7] så fantastisk deilig [emoji175]

7 uker er du blitt lille venn. 2664 gram, rundt 46 cm lang og verdens nydeligste. Du sover, lager koselyder, spiser, titter og prater med deg selv. Lite gråt og kaving med mindre mamma er treg med matfatet. Og likevel skulle du ikke vært her på flere uker. Imorgen drar vi hjem, du og jeg, og starter familielivet vi alltid har drømt om ❤️
Åååååh endelig :Heartred

Back
Topp