Velkommen til verden Leah

Nyt følelsen. Har du kontroll på alt du vil ha i orden først?

Ja meste er på plass heldigvis :) Mannen og foreldrene våre må bare gjøre ferdig det som gjenstår i leiligheten. Men ikke mye heldigvis - hente sofa og utemøbler, litt rydding, henge opp 1 lampe og finne fram siste rest av ting vi trenger :)

Så herlig med snart hjemreise [emoji7]

Hurra, for en fantastisk nyhet Victoria[emoji173]️ nå starter endelig tilværelsen som dere har jaktet og kjempet for så utrolig lenge!!! Kos dere og nyt[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Så i kjent Victoria-stil gnager hodet etter om jeg har glemt noe før hjemreisen, dere får hjelpe meg! Mangler jeg noe? Av utstyr har vi nok det vi trenger fra bilstol og vogn til en haug med bleier. Vuggen er satt opp, sengetøy ligger klart, har masse bleier osv, klærne som passer har jeg i stellevesken her..

Gjenstår i leiligheten:
  • Et strøk ekstra på barnerommet (mamma ordner mandag)
  • Hente utemøbler (mamma ordner mandag etter jobb) og montere opp
  • Hente sofaen i Sverige + pakke med madrass osv til sengen (mamma ordner lørdag)
  • Rydde småting og sette inn i boden (mannen ordner i løpet av helgen)
  • Handle inn litt mat (høre om svigermor ordner mandag)
  • Finne fram madrassen til lekegrinden
  • Henge opp litt bilder (haster ikke, men hadde vært greit å få gjort)
  • Ordne veggstativ til TV på soverommet (stefar kan sikkert ordne, TVen står hos dem)
  • Kjøpe blomster til terrassen (svigermor kan sikkert ordne)
Leah:
  • Handle inn vitaminer, jern og annet hun skal ha (mandag på apoteket her)
  • Få kontaktinformasjon til hjemmesykehuset
  • Avklare hjemreisen (hvem som kjører oss og når)
  • Få med nok brukerutstyr til sonden med hjem
  • Ta avgjørelse ang brystpumpe (bruker trolig bare den jeg har kjøpt, ikke leie)
  • Utskrivningssamtale

Så herlig å få reise hjem! Og til ny bolig og med lille gullet! Bra jobba mamma og pappa! Nå begynner "endelig" drømmen deres! Premien er deres!

Så i kjent Victoria-stil gnager hodet etter om jeg har glemt noe før hjemreisen, dere får hjelpe meg! Mangler jeg noe? Av utstyr har vi nok det vi trenger fra bilstol og vogn til en haug med bleier. Vuggen er satt opp, sengetøy ligger klart, har masse bleier osv, klærne som passer har jeg i stellevesken her..

Gjenstår i leiligheten:
  • Et strøk ekstra på barnerommet (mamma ordner mandag)
  • Hente utemøbler (mamma ordner mandag etter jobb) og montere opp
  • Hente sofaen i Sverige + pakke med madrass osv til sengen (mamma ordner lørdag)
  • Rydde småting og sette inn i boden (mannen ordner i løpet av helgen)
  • Handle inn litt mat (høre om svigermor ordner mandag)
  • Finne fram madrassen til lekegrinden
  • Henge opp litt bilder (haster ikke, men hadde vært greit å få gjort)
  • Ordne veggstativ til TV på soverommet (stefar kan sikkert ordne, TVen står hos dem)
  • Kjøpe blomster til terrassen (svigermor kan sikkert ordne)
Leah:
  • Handle inn vitaminer, jern og annet hun skal ha (mandag på apoteket her)
  • Få kontaktinformasjon til hjemmesykehuset
  • Avklare hjemreisen (hvem som kjører oss og når)
  • Få med nok brukerutstyr til sonden med hjem
  • Ta avgjørelse ang brystpumpe (bruker trolig bare den jeg har kjøpt, ikke leie)
  • Utskrivningssamtale

Hva brystpumpe har du kjøpt?

Koser oss på permisjon i sengen ❤️ Første helaften med film og kos med mamma!

Bikket 2,6 kilo nå :D

F1735B97-62B5-46D8-94EA-9A86F1D69303.jpeg

Må være fantastisk:Heartred

Vet ikke om mammakreftene bare ramlet på eller om jeg er gal (trolig det siste), men har bestemt meg for å ha henne på natten nå med mating hver 3 time for første gang UTEN mannen. Planen var imorgen natt når han er tilbake fra jobb, men føles så feil å etterlate henne nå som vi koste oss hele dagen og det gikk over all forventning. I verste fall - om jeg skulle trenge søvn eller får et nervøst sammenbrudd - kan jeg bare legge henne fra meg nede på avdelingen :)

Vet ikke om mammakreftene bare ramlet på eller om jeg er gal (trolig det siste), men har bestemt meg for å ha henne på natten nå med mating hver 3 time for første gang UTEN mannen. Planen var imorgen natt når han er tilbake fra jobb, men føles så feil å etterlate henne nå som vi koste oss hele dagen og det gikk over all forventning. I verste fall - om jeg skulle trenge søvn eller får et nervøst sammenbrudd - kan jeg bare legge henne fra meg nede på avdelingen :)

Åååååå <3 Altså jeg får helt gåsehud og tårer når jeg leser om hvor flik du er! Du er jo så organisert, er supermamma, pumper/ammer , fikser hjemmet fra en annen plass og det hele! Leah er utrolig heldig som har fått DEG som mamma <3

Kos deg med babyen din og masse lykke til i natt<3

Lykke til

Du imponerer meg! :Heartred:Heartred

Du er tøff!
Det er jo en omveltning, så om det ikke skulle gå som du håpet, er det helt greit:Heartred

Håper dere får en fin natt:Heartred

Hvordan har det gått i natt? Fått sove noe?

Back
Topp