Velkommen til verden Leah

Haha. Og egentlig så er de også bitte små. Husker så godt da hun på straks 10 år ble født. Plutselig var storebror på 2 år BLYTUNG, og jeg stod der med ei fjær i hånden og lurte på hvordan i alle dager jeg skulle klare sørge for at den fjæra vokste og ble en normal unge. Helt kårni!
Jeg opplevde også at storebror på 2 år var blytung etter fødsel. Da de var sånn 2 og 4 år, så var 4-åringen for tung til at jeg orket å bære han noe særlig uten bæresele. Nå har jeg fremdeles ikke det minste problem med å bære 7-åringen, mens han på 9 år er blytung:D Undrer meg på hvor tung han på 7 kommer til å bli når babyen kommer:) Jeg hadde fint klart å bære han på 7 lenge nå.

Gratulerer med 3 uker - dette går jo strålende!:Heartred

Godt de skyver hverandre fremover da:p:D

Helt fantastisk[emoji173]️[emoji173]️

Gratulerer med 3 uker og strålende fremgang[emoji173]️

Gratulerer! Synes det ble mye mer min baby når det skjedde. Fikk på klær også, så ble alt straks litt mer «normalt».

Ja, blir spennende dette! Får se hva som skjer med klær og slikt, mamma kommer med de + lammeskinnet ikveld :) Tenker hun får kanskje få seg et bad imorgen.. På tide når man er 3 uker blitt ;)

Ja, blir spennende dette! Får se hva som skjer med klær og slikt, mamma kommer med de + lammeskinnet ikveld :) Tenker hun får kanskje få seg et bad imorgen.. På tide når man er 3 uker blitt ;)

Ja, det er luxus! Rolf har rukket å bade tre ganger allerede [emoji1303]. Elsker lukten av nybadet baby [emoji173]️

Gratulerer med 3 uker [emoji173]️

Ja, det er luxus! Rolf har rukket å bade tre ganger allerede [emoji1303]. Elsker lukten av nybadet baby [emoji173]️

Blir bading etterpå, luksus det ❤️

Og hun slekter på Rolf.. Tror du ikke hun spratt opp til glovarm tross lav innstilling på varmesengen? Ligger nå med bare tøybleien lett over seg.. Så da blir det nok greit med lammeskinn trolig allerede ikveld eller eventuelt imorgen :p Godt mamma kommer med de tingene om noen timer :)

Back
Topp