Velkommen til verden Leah

Hun ser så avslappet ut... koser seg skikkelig [emoji173]️. Må være deilig å se at hun kryper oppover i vekt. De må jo klare minst 100g per uke hvis de skal klare 2500-3000g før termin...

Med 70 og 75 gram opp her tidligere i uken er det kanskje greit hun roer seg litt ned etterhvert :P

Med 70 og 75 gram opp her tidligere i uken er det kanskje greit hun roer seg litt ned etterhvert :P

Det går mye saktere opp når hun skal begynne å spise selv av puppen... da blir det mindre eller ingen f585 i maten. Bare å fylle på g mens hun kan. [emoji1303]

Det går mye saktere opp når hun skal begynne å spise selv av puppen... da blir det mindre eller ingen f585 i maten. Bare å fylle på g mens hun kan. [emoji1303]

Det er sant :)

Begynt med måltider idag

Så fine bilder, nydelige Leah!

Flinkis! [emoji1303] Vi er på 8,2 ml/t, så må nok vente litt på måltider ennå.

Han har en uke eller to på seg ift gestasjon ;) Sneket i køen med åpen kuvøse og greier..!

Vi nyter at den nyankomne i kuvøsen ved siden av oss er både eldre og tyngre enn Rolf... så deilig med tegn på at det går fremover [emoji1303]

Ja det er godt å se egentlig. Sykepleieren her i sted (favoritten vår!) minte oss på hvor langt hun egentlig er kommet på få dager og det var veldig godt. Så får vonde bryst, teit kuvøse og snart 4 uker på sykehus være det samme.. Alt blir nok bedre skal du se, ting bare tar himla lang tid.

Ja det er godt å se egentlig. Sykepleieren her i sted (favoritten vår!) minte oss på hvor langt hun egentlig er kommet på få dager og det var veldig godt. Så får vonde bryst, teit kuvøse og snart 4 uker på sykehus være det samme.. Alt blir nok bedre skal du se, ting bare tar himla lang tid.

Merker jeg er skikkelig utålmodig på å få komme over på spise/vokse-rom nå... Minste tidsenhet er liksom «uke» føler jeg. Forespeilet det i uke 34. Det er over en mnd til [emoji13].

Merker jeg er skikkelig utålmodig på å få komme over på spise/vokse-rom nå... Minste tidsenhet er liksom «uke» føler jeg. Forespeilet det i uke 34. Det er over en mnd til [emoji13].

Kjenner igjen den. Her blir vi nok sendt hjem med hjemmesykehus med sonde i uke 34-35 kanskje. Om hun fortsatt er stabil og ikke trenger annet enn spisetrening :)

Kjenner igjen den. Her blir vi nok sendt hjem med hjemmesykehus med sonde i uke 34-35 kanskje. Om hun fortsatt er stabil og ikke trenger annet enn spisetrening :)

Nå ble jeg ikke misunnelig i det hele tatt!! [emoji15] Vi er forespeilet å bli her til august [emoji33]

Nå ble jeg ikke misunnelig i det hele tatt!! [emoji15] Vi er forespeilet å bli her til august [emoji33]

Kan jo fort bli det her også, men som legen sier så har man jo ulike utgangspunkt. Vi har et lite stabeist som trenger pittelitt oksygen og etterhvert spisetrening. Ovenfor oss ligger det en født uke 29 som nå er 38 uker og langt ifra å reise hjem. Mye pga pustestopp og infeksjoner de første ukene. Man får et ulikt utgangspunkt og vei videre. Vi har vært kjempe heldige når ting ble som det ble, er ikke gitt det når man føder såpass prematurt.

❤️❤️

Rart at hun er 3 uker imorgen :oops:

Hun der har jammen matvett og legger godt på seg - så innmari kjekt. Det kommer godt med.

Ganske spesielt med kontrastene som du sier, og hvor mye utgangspunktet deres har å si. Når du ser Leah så liten vs en annen som har kommer mye lenger, men er langt fra hjemreiseklar.

Hun der har jammen matvett og legger godt på seg - så innmari kjekt. Det kommer godt med.

Ganske spesielt med kontrastene som du sier, og hvor mye utgangspunktet deres har å si. Når du ser Leah så liten vs en annen som har kommer mye lenger, men er langt fra hjemreiseklar.

Ja, alle har ulike årsaker og utgangspunkt. Men må innrømme at det er rart å dele rom med 2 stykk som er rimelig gamle. Vært mange ikke-premature der inne siste uken. Og de er så svære!

Ja, alle har ulike årsaker og utgangspunkt. Men må innrømme at det er rart å dele rom med 2 stykk som er rimelig gamle. Vært mange ikke-premature der inne siste uken. Og de er så svære!

Haha. Og egentlig så er de også bitte små. Husker så godt da hun på straks 10 år ble født. Plutselig var storebror på 2 år BLYTUNG, og jeg stod der med ei fjær i hånden og lurte på hvordan i alle dager jeg skulle klare sørge for at den fjæra vokste og ble en normal unge. Helt kårni!

Har omtrent ikke vært innom bv på lenge... Gratulerer med ei sterk lita jente, Victoria ♡

Leah 3 uker ❤️

Av CPAP, får måltider, snart ut av kuvøsen, rundet 1500 gram og frisk :D Hva mer kan vi be om?

5617B713-5C0E-4310-ADCB-5DC739542E96.jpeg

Back
Topp