Velg bannerfarge til skjult gruppe her

Hvilken farge ønsker du på banneret for skjult forum? B utgår. En kan velge opptil to svar

• A

Votes: 0 0,0%
  • C

Votes: 8 24,2%
  • D

Votes: 13 39,4%
  • E

• F

Votes: 2 6,1%
  • G

Votes: 16 48,5%
  • H

• I

Votes: 1 3,0%
  • J

Votes: 2 6,1%
  • K

Votes: 5 15,2%
  • L

• M

• N

• Antall som har svart
    33
  • Avstemningen er avsluttet .
Kanskje vi skal begynne så smått med avstemning? Jeg kan samle forslagene som har kommet inn så langt, og så kan de gravide som har kommet til den siste uka se om de har noen flere forslag. Så kan vi kjøre avstemning fra når vi når 5000? Den kan f.eks. gå frem til vi får svar angående farger.
Høres fint ut :)

Kanskje vi skal begynne så smått med avstemning? Jeg kan samle forslagene som har kommet inn så langt, og så kan de gravide som har kommet til den siste uka se om de har noen flere forslag. Så kan vi kjøre avstemning fra når vi når 5000? Den kan f.eks. gå frem til vi får svar angående farger.
Gjør det :)

Her er forslagene som har kommet hittil - i alfabetisk rekkefølge. Jeg har lagt til årstall på alle:

Gulleggene 2024
Mars-baby 2024
Marshmallows 2024
Marsipaneggene 2024
Marsipangrisene 2024
Marsipankakene 2024
Marsipankulene 2024
Marsjordrene 2024
Marskomiteen 2024
Marstermin 2024
Marstogene 2024
Marsvinene 2024
Mars-ønske 2024
Påskemarsipanene 2024
Snøballene 2024
Utmarsj 2024

Er det noen som har flere? Kom med forslag, så kan vi kjøre avstemning om noen dager!

Personlig liger jeg "Utmarsj 2024" aller best. Det er skikkelig originalt, og det har ingen hatt før. Men Marsipaneggene, Marsipankulene og Påskemarsipanene er også veldig koselige.

Litt ironisk at forslaget kom fra den av oss som helt sikkert ikke skal ha noen utmarsj i mars :joyful:

Jeg stiller meg for øvrig også bak forslaget! Originalt og gøy :D
Det var derfor jeg likte det. Gruppen for alle som egentlig har utmarsj i mars, eller som fikk det likevel. I august-18 gruppen klarte vi å spre ungene fra april til september…

Det var derfor jeg likte det. Gruppen for alle som egentlig har utmarsj i mars, eller som fikk det likevel. I august-18 gruppen klarte vi å spre ungene fra april til september…
Ja, veldig godt forslag :D og hvis dette går veien kommer i alle fall jeg til å være fryktelig klar for utmarsj når kalenderen viser mars :hilarious:Håper uansett du ikke bidrar til like god spredning i marsgruppa!

Ja, veldig godt forslag :D og hvis dette går veien kommer i alle fall jeg til å være fryktelig klar for utmarsj når kalenderen viser mars :hilarious:Håper uansett du ikke bidrar til like god spredning i marsgruppa!
Det har jeg ingen planer om!

Jeg kan ev være støttehjulet ditt om du behøver. Har samme funksjon i feb 24. Elskerjesus er tilgangs og jeg hjelper til dersom behovet melder seg, som en vara på en måte :wtf:
Mer enn gjerne! :happy:

Kanskje du, @2njee og jeg skal dele på oppgaven sammen? :happy:
Jeg tar gjerne vararollen. Mest ryddig å ha én som er hovedansvarlig også kan jeg heller være et hjelpende hjul. Jeg ønsker ikke å ha hovedansvaret for jeg er ganske slått ut av kvalme nå for tiden men er innom når jeg orker det :)

Back
Topp