Velg bannerfarge til skjult gruppe her

Hvilken farge ønsker du på banneret for skjult forum? B utgår. En kan velge opptil to svar

  • A

    Votes: 0 0,0%
  • C

    Votes: 8 24,2%
  • D

    Votes: 13 39,4%
  • E

    Votes: 0 0,0%
  • F

    Votes: 2 6,1%
  • G

    Votes: 16 48,5%
  • H

    Votes: 0 0,0%
  • I

    Votes: 1 3,0%
  • J

    Votes: 2 6,1%
  • K

    Votes: 5 15,2%
  • L

    Votes: 0 0,0%
  • M

    Votes: 1 3,0%
  • N

    Votes: 1 3,0%

  • Antall som har svart
    33
  • Avstemningen er avsluttet .

2njee

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Skuddårsspirene 2024
Utmarsj 2024
IMG_0804.jpeg

Nå har vi nådd 5000 innlegg som er et krav til å få skjult gruppe. @AskEmbla har opprettet en egen tråd hvor en kan stemme på hvilket navn en ønsker for skjult forum.

I denne tråden er tanken at en tar stilling til hvilken farge banneret skal ha og hvilken skriftfarge vi ønsker (alternativene er A-N).

Nedenfor er en slags oversikt* over hva tidligere termingrupper for årene 2019-2024 har valgt av farge og navn. Tanken er at dette kan gi en pekepinn på hva som fungerer og hva som ikke fungerer like bra. For eksempel er en banner i mine øyne en god banner når en bare ved å se på den vet hvilken måned og hvilket år det er snakk om og det er ikke alle tidligere bannere som er like tydelige på hvilken måned eller hvilket år de tilhører. Ønsker også å slå et slag for at vi har med årstall i banneret.

* med forbehold om feil i tabellen

I likhet med @AskEmbla sin skjult-navn-tråd er avstemningen åpen for at en kan stemme på to alternativer, dersom to eller flere havner veldig likt, så kjører vi en ny avstemning med bare de alternativene og med kun én stemme :)
 

Vedlegg

  • Bannerfargevalg.png
    Bannerfargevalg.png
    80,5 KB · Visninger: 136
  • Emojiervalg.png
    Emojiervalg.png
    16 KB · Visninger: 126
  • Oversiktbannere20192024.png
    Oversiktbannere20192024.png
    480,6 KB · Visninger: 126
  • IMG_0805.jpeg
    IMG_0805.jpeg
    282,9 KB · Visninger: 28
Last edited:
Liker farge G og J. Tenker vi må ha noe vår-altig til vår-barna :love017 Sort skrift og «gjennomsiktig» hjerte, etter min mening:Heartred
 
Jeg liker best B (oransje skrift), deretter D (svart skrift) og til sist G (svart skrift). B fordi jeg kun fant en eneste annen gruppe med den bannerfargen (februar 2018) derfor veldig unik. Synes også den passer fint inn i fargepaletten jeg forbinder med vår. Veldig mange grupper har D og G og det er jo ikke til å stikke under en stol at de er fine. Når det kommer til emojier så er det egentlig det samme for min del men synes det er et must å ha med årstallet type: 'mars 2024'
 
Er det forresten kun de fargene vi kan velge mellom? Vi kunne valgt oss lilla eller en annen farge som ikke er brukt før…
 
Lys farge med svart skrift var i hvert fall mest tydelig! Også helt enig i at årstallet må med, men jeg er av den oppfatning at det IKKE skal være smilefjes eller andre emojier på selve banneret. Nok av dem ellers, hehe.
 
G minner meg mest om mars, ellers er B innafor. Årstall og mars bør være med! Eksempel: Marsspirene 2024, marsfrøene 2024, marspjokkene 2024 eller marsnurkene 2024 :think005
 
Usikker, det var kun disse jeg fant men det kan godt hende at det finnes :)

Sniker.
Rosa fantes i alle fall  ikke. For det ville egentlig vi ha :p

Forøvrig håper jeg dere går for B, for den har jeg faktisk ikke sett før! Da er dere jo nesten garantert en farge på banneret som stikker seg ut :angelic: Kjedelig med to bannere av samme farge :p
 
Kanskje vi skal begynne så smått med avstemning? Jeg kan samle forslagene som har kommet inn så langt, og så kan de gravide som har kommet til den siste uka se om de har noen flere forslag. Så kan vi kjøre avstemning fra når vi når 5000? Den kan f.eks. gå frem til vi får svar angående farger.
 
Back
Topp