Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke veid meg på noen av kontrollene, kun opplyst om vekt så har lege og jordmor notert det ned. Så burde være enkelt å slippe hvis du har veid deg selv på forhånd [emoji846]24+2, 7kg opp.
Noen som vet om man kan «nekte» å veie seg hos jordmor? Hvis man har veid seg selv og noterer vekt? Skal til jordmor neste uke. Har time midt på dagen. Takler ikke å veie meg med klær på, etter jeg har spist, når jeg til vanlig veier meg så fort jeg står opp uten klær.
24+2, 7kg opp.
Noen som vet om man kan «nekte» å veie seg hos jordmor? Hvis man har veid seg selv og noterer vekt? Skal til jordmor neste uke. Har time midt på dagen. Takler ikke å veie meg med klær på, etter jeg har spist, når jeg til vanlig veier meg så fort jeg står opp uten klær.
24+2, 7kg opp.