Vekttråd!

24+2, 7kg opp.

Noen som vet om man kan «nekte» å veie seg hos jordmor? Hvis man har veid seg selv og noterer vekt? Skal til jordmor neste uke. Har time midt på dagen. Takler ikke å veie meg med klær på, etter jeg har spist, når jeg til vanlig veier meg så fort jeg står opp uten klær.

Jeg trenger bare å oppgi vekta hos mi. Håper vi ikke skal snakke mye vekt neste gang, da skal samboeren bli med for å skrive under på farskapserklæring og jeg VET han kommer til å henge seg opp i vekta mi om det nevnes.

24+2, 7kg opp.

Noen som vet om man kan «nekte» å veie seg hos jordmor? Hvis man har veid seg selv og noterer vekt? Skal til jordmor neste uke. Har time midt på dagen. Takler ikke å veie meg med klær på, etter jeg har spist, når jeg til vanlig veier meg så fort jeg står opp uten klær.
Har ikke veid meg på noen av kontrollene, kun opplyst om vekt så har lege og jordmor notert det ned. Så burde være enkelt å slippe hvis du har veid deg selv på forhånd [emoji846]

24+2, 7kg opp.

Veier meg ukentlig hjemme og opplyser til lege/jordmor ved kontroll. Jordmor ville helst det fordi jeg hadde brukt egen vekt i forkant av svangerskapet, så da blir vekttap/-økning mer korrekt

24+2, 7kg opp.

Veier meg hjemme og opplyser om det når jeg kommer på kontroll.
Enklere å ta det på morgenen og med samme vekt..

26+3, opp 9 kg :(

25+3 og har nå gått opp 12 kg. Startvekt 60 så veier nå 72.

Back
Topp