Vekttråd!

Jeg gikk ned 4-5kg i begynnelsen, men nå har vekta endelig begynt å øke. Er ca 2kg under startvekt. Alle sier det e eget normalt, men kjenner jo at jeg, som alltid har vært litt tung, sliter med at vekten plutselig går ned Satser på at vi er på rett vei nå :) er 15+4

Fikk spurt jordmor og hun sa det er helt normalt og at det nok tar seg opp fremover:)
Babyen kontrolleres på OUL for vekst og om den ikke er normal så følges man opp tettere, men dette med vekt mente hun jeg ikke trengte å uroe meg for nå. Er førstegangs og man blir så engstelig for alt hehe.

Fikk spurt jordmor og hun sa det er helt normalt og at det nok tar seg opp fremover:)
Babyen kontrolleres på OUL for vekst og om den ikke er normal så følges man opp tettere, men dette med vekt mente hun jeg ikke trengte å uroe meg for nå. Er førstegangs og man blir så engstelig for alt hehe.

Ja, jeg er også det så stresser med det meste :hilarious:

Er 17+1 og vekta har variert med +/- 5 kg. Veier rundt 65 nå. Håper på å ikke gå opp til noe særlig mer enn 70. Gikk ned 30 kg ifjor og er livredd for å gå opp alt igjen...

18+0 uker og ut fra dagens vekt har jeg gått opp ca 6kg til nå [emoji21] Begynner å jobbe litt igjen denne uka så håper bare det gir litt mer bevegelse/aktivitet og litt mindre tid til å spise [emoji23] Enda jeg ikke spiser verken mye eller veldig usunt (blitt litt ekstra i påsken da men), er nok aktivitetsnivået det skorter på...

18+1 og har gått opp 5 kg :( Er overvektig fra før så ønsker å gå opp minst mulig :p

16+6 og har gått opp 8,5 kg:P

19+6 - opp 4,5 kg.

Er i uke 22,og har ikke veid meg siden 12 ukers kontrollen. Da sa vekten +2,1kg.

I svangerskap nr 1 sa startvekt 62 kg, i svangerskap nr 2 var den 53 kg og nå i nr 3 var den 71 kg. Så for at det ikke skal gå til hodet på meg og skape panisk tilstander veier jeg meg bare på kontrollene hos legen[emoji106] Så neste kontroll er 8.mai. Men kommer fortsatt inn i alle klær og dongeribuksene, så det kan ikke være så ille [emoji23]

19+2 og har gått opp 6 kg..

20+1 og gått opp 4.5-5 kg.

17+4 gått opp ca 3 kg[emoji4]

18+5 og har gått opp 5 kg..

Back
Topp