Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gått opp mye jeg også [emoji23][emoji85]Har lagt på meg 6 kg allerede jeg![]()
Blir nok en hval denne gangen også. Startet på 72 kg. Så ingen lettvekter i utgangspunktet![]()
Skjønner tankene dine, men selv om det har vært sånn to ganger trenger det strengt tatt ikke bli sånn denne gangen også. Snakk med JM om tankene dineEr nå 16+1 uker og igår veide jeg 67,2 kg, startvekt var 62kg.
Kjenner jeg tenker MYE på vekta nå, en del av meg får lyst til gå ned i vekt igjen nå [emoji17]
Hjelper ikke akkurat på at jeg nå ser at jeg veide rundt 60-62kg frem til rundt uke 19-20 (altså halvveis) med begge de to første og da endte opp på hhv 85kg og 80kg (5kg lavere startvekt med nr 2).
Fortsetter det som dette så snakker vi 30kg pluss ved termin [emoji24]
Jeg håper at jeg klarer å ha en lavere oppgang videre altså... Skal ta det opp med jordmor ja, men har ikke kontroll igjen før uke 24 så får håpe ikke alt for mye skade har skjedd innen da [emoji53] Hvis det blir for ille så får jeg jo bestille meg en ekstra time da...Skjønner tankene dine, men selv om det har vært sånn to ganger trenger det strengt tatt ikke bli sånn denne gangen også. Snakk med JM om tankene dine
Er nå 16+1 uker og igår veide jeg 67,2 kg, startvekt var 62kg.
Kjenner jeg tenker MYE på vekta nå, en del av meg får lyst til gå ned i vekt igjen nå [emoji17]
Hjelper ikke akkurat på at jeg nå ser at jeg veide rundt 60-62kg frem til rundt uke 19-20 (altså halvveis) med begge de to første og da endte opp på hhv 85kg og 80kg (5kg lavere startvekt med nr 2).
Fortsetter det som dette så snakker vi 30kg pluss ved termin [emoji24]
Føler med deg altså... vi får bare håpe at det ikke fortsetter i samme tempo hele veien... [emoji53]Kjenner meg veeeldig igjen selv om jeg er førstegangs. Har hatt idealvekten min nå i et år på 67-68kg, og storfornøyd. Nå veier jeg nærmere 74kg og er veldig lite komfortabel med det... og ingen visende mage, ser bare ut som jeg har lagt på meg sykt mye. Skikkelig kjipt!
Føler med deg altså... vi får bare håpe at det ikke fortsetter i samme tempo hele veien... [emoji53]
Samme her, er bedre enn jeg har vært, men klarer ikke være spesielt aktiv foreløpig... krysser fingrene ja [emoji5]Ja, jeg er fortsatt veldig dårlig så holder meg mye inne på sofaen. Skulle gjort mye for å sluppet akkurat dette! Vi får krysse fingrene![]()
15+0 i dag og vekten er samme som startvekt, trodde virkelig jeg hadde begynt å legge på meg nå når matlysten har økt litt, men satser på at det tar seg opp heretter. Fostervann, morkake, baby og alt som hører med skal jo øke vekten.