Vekttråd

Jeg har gått opp en av de fem jeg gikk ned de første ukene, er 17+4 idag. Har litt å gå på, men det er jo greit å få litt da. I det siste har det frista mer med middag, kan nok ha noe med det. Ellers frister det lite med søtsaker, annet enn is... Heeeelt ulikt meg!
 
19+5 i dag og allerede opp 9 kilo siden positiv test:/
Skal sies at jeg gikk ned 4 kilo de siste ukene før jeg fant ut at jeg var gravid og disse kom på igjen ganske så fort:p
 
Jeg har gått opp en av de fem jeg gikk ned de første ukene, er 17+4 idag. Har litt å gå på, men det er jo greit å få litt da. I det siste har det frista mer med middag, kan nok ha noe med det. Ellers frister det lite med søtsaker, annet enn is... Heeeelt ulikt meg!

Haha, jeg har aldri vært glad i is, men nå har jeg lyst på det hver dag etter middag :wideyed:
 
Vært på kontroll i dag: 20+4 . Vekt : samme som før svangerskapet. Så jeg går ned, gutten går opp. Ingen problemer med det ettersom jeg hadde en 10 kg for mye ifl bmi-kalkulator i utgangspunktet.
 
20+1 og 3 kg opp. Hadde for mye fra før så jobber med å holde vekta
 
20+4 med tvillinger. Opp 7 kg.
 
21+5 og opp 6,5 kg.. Helt ok tenker jeg :)
 
23+4 opp 8.5 kg. Syns det har økt raskt de siste par ukene, men det er visst normalt at det gjør det i denne perioden.
 
22+4, 8 kg opp.. Uvant og fikk litt sjokk, har ikke sett på vekta på lenge. Håper bare ikke jordmor kjefter på meg på kontroll :(
 
22+4, 8 kg opp.. Uvant og fikk litt sjokk, har ikke sett på vekta på lenge. Håper bare ikke jordmor kjefter på meg på kontroll :(
Æ blei ikke veid engang.. Og æ har veid mæ hjemme og gått opp 7,5kg uke 21. Så æ tror ikke det e noe stress :)
 
Æ blei ikke veid engang.. Og æ har veid mæ hjemme og gått opp 7,5kg uke 21. Så æ tror ikke det e noe stress :)
Hu veide meg forrige gang og kommenterte at jeg var litt over normal bmi, så frykter hu kommer til å si at jeg ikke skulle ha gått opp så mye som jeg har.. Men, så lenge hu inni har det bra så er det det viktigste for meg! Litt forskjellig hvor opptatt disse jordmødrene er av vekt virker det som. Jeg har fått ei som nok bryr seg litt mye om det..
 
Jeg veier meg kun hjemme, og sier hva det er til jordmoren min. Synes det er greit å holde seg til en vekt. Nå er jeg ca 18 uker på vei og har gått opp 6 kg.
 
20+1 og gått opp 2 kg. Hadde litt ekstra fra før, så fornøyd med det hittil :)
 
Back
Topp