Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vanskelig det der.. Du får se på matprat og mat blogger om det er noe som frister, og så hive deg rundt å lage vist du kommer over noe godt som fristerEg er i uke 16 og gått ned 10 kg, fikk beskjed om å være litt på vakt og ikke gå ned mer men vanskelig når eg ikke har mat lyst og ikke liker noe som helst :-( kke likt så sist. Sist gikk eg opp sykt mye![]()
NoeIkke koe forskjell enda... Minus minus minus...

Synes ikke du skal skamme deg over det. Du har jo tydeligvis hatt en voldsom nedgang mellom svangerskapene så du trenger sikkert litt ekstra nåKjenner at jeg skammer meg litt over hvor mye jeg har gått opp i vekt. Er 15 fullgåtte uker i morgen og har gått opp 8 kgJeg var på randen til undervektig da jeg ble gravid, men jeg synes uansett det er altfor mye. Er sulten hele tiden..I tillegg fikk jeg bekkenplager allerede i uke 6, så er blitt veldig inaktiv.
Med førstemann la jeg på meg ca 10 kg og da var jeg normalvektig i utgangspunktet. Med andre la jeg på meg 25 kg, men da var jeg undervektig i utgangspunktet.
Prøver så godt jeg kan å holde meg unna søtsaker og usunn mat, men jeg sprekker støtt og stadig. Pleier å ha liten matlyst, så er ikke vant til å være så innmari sulten hele tiden![]()