Vektoppgang

Fant dette, så førstegangs over 25 så har det med alder :) ellers bmi og bakgrunn
upload_2022-1-30_17-54-57.png
 
+ 4 kg nå, 24+5, eller var 4+ hos legen på onsdag, mulig det er mer nå :hilarious:
 
Jordmor nå kl 9, spent på dommen. Spist endel godis hver kveld i det siste :bag:
 
Uke 21+1, gått en del opp og så en del ned igjen, så tror jeg ligger på 3kg pluss nå :happy: og mer skal det bli!
 
Godteri kvar dag har vært standard med alle 3 for meg :bag:
Altså, skal være ærlig og si at jeg spiser noe søtt hver kveld men ikke så mye som nå. Sovner i sukkerkoma :hilarious:
Fikk ikke sps om å veie meg så det var greit :angelic:
 
Altså, skal være ærlig og si at jeg spiser noe søtt hver kveld men ikke så mye som nå. Sovner i sukkerkoma :hilarious:
Fikk ikke sps om å veie meg så det var greit :angelic:
Spiser mykje søtt eg også, men blir ennå meir godtesjuk som gravid. Det er litt for kort veg ned på butikken frå jobb, så det er så lett å kjøpe seg noko godt :angelic:
 
Jeg har fått dilla på én spesifikk sjokolade, den blå energi-sjokoladen. Ellers var jeg veldig smågodt-sjuk alltid før jeg ble gravid, men nå er det ikke det samme. Blir så FORT mett og stinn. Men noe godt nesten hver dag blir det fordet. Tror mannen er mer gravid enn meg der :bag: :hilarious: (Tror han har gått opp mer enn meg de mnd her)
 
Sjokolade er en av mine store laster her i livet :rolleyes: Sånn type umettelig:hilarious: Spiser stort sett en bit eller fire, med sjokolade, hver dag. Men den lysten har vært totalt fraværende i tre-fire måneder nå. Har prøvd meg litt her og der, men det har ikke fristet til mer kos rett og slett… før nå. Derimot kun én type det går i her :hilarious: Så da har jeg latt meg friste og har spist en toppris hver dag denne uka:p
 
25+1, 5 kg opp. Tror jeg har fulgt ca. samme vektoppgang som sist så langt, bortsett fra at det startet litt tidligere denne gangen. Hadde vel gått opp 4,5 kg på samme tid sist.
 
Veide 75 ved svangerskapets begynnelse, tror det var 82 ved kontroll i uke 22 ca. Gikk opp fra 70 til 90+ forrige svangerskap, ned igjen til 75. Blir spennende å se hvor dette ender. Jeg er ikke bekymret :)
 
Uke 24+3 og 9kg opp i de forrige graviditetene har vekten kommet etter uke 20 og gjerne 1-2 kg i uka. Så spent på sluttvekta mi denne gangen
 
Back
Topp