Uke 30 i dag og har gått opp 6-7 kg. Normal BMI fra start. Samme kropp med unntak av magen.
Heldig med den! Jeg skjønner ikke det er mulig å bare få magen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uke 30 i dag og har gått opp 6-7 kg. Normal BMI fra start. Samme kropp med unntak av magen.
...og brystene da De glemte jeg. Kan være alt har lagt seg ut så jevnt at forskjellen ikke synes så godt?Heldig med den! Jeg skjønner ikke det er mulig å bare få magen!
Jeg er 29+5 og har gått opp bare 1 kg! Har ikke veid meg siden uke 12, men i dag gikk jeg på vekta på kontroll. Syntes det er veldig lite
Er helt normalvektig, har vel en BMI på rundt 22-23. må prøve å få i meg litt mer mat fremover, kan kjøpe inn nøtter og sånn til mellommåltid. Redd for å få baby med lav fødselsvekt eller andre komplikasjoner pga jeg ikke får i meg nok matDet var lite ja! Men det kommer jo veldig an på hvordan vekta var fra før av. Hvis du hadde litt ekstra å gå på fra før så får vel babyen bare mer av energien fra reservelageret.
Er helt normalvektig, har vel en BMI på rundt 22-23. må prøve å få i meg litt mer mat fremover, kan kjøpe inn nøtter og sånn til mellommåltid. Redd for å få baby med lav fødselsvekt eller andre komplikasjoner pga jeg ikke får i meg nok mat
Nei, ikke noe spesielt foreløpig. Får litt hyppigere oppfølging fremoverJa, da er det sikkert lurt å følge litt med framover og fokusere på å få i seg masse energi. Ble det sagt noe om det på kontroll da?
Er helt normalvektig, har vel en BMI på rundt 22-23. må prøve å få i meg litt mer mat fremover, kan kjøpe inn nøtter og sånn til mellommåltid. Redd for å få baby med lav fødselsvekt eller andre komplikasjoner pga jeg ikke får i meg nok mat
Jeg kjenner også på misunnelsen.Jeg er misunnelig på dere som bare går opp noen kilo... Jeg var 7-8kg over trivselsvekt i utgangspunktet, og har gått opp 16kg til, 30+0... nærmer meg styggfort 30kg+ i forhold til hva jeg trives med Det er tungt å dra rundt på!