Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har økt 14 kg fra uke 4 til uke 25 men jeg var egentlig i undervekt før graviditeten så er ikke serlig bekymret og mye av vekten raste veldi fort av etter forje graviditetenHer fortsetter vekten stadig å øke... begynner å stresse og bli bekymret.
Nå har den økt 10 kg , er 26+5..
Andre som også har hatt en stor økning?
Håper det snart jevner seg ut her også..
Takk for litt beroligende svar! Merker du det generelt på kroppen? Her føler jeg meg tung hele tiden, og orker svært lite.. var normalvektig i utgangspunktet. Håper det forsvinner fort av her også.. føler meg så sliten hele tidenHar økt 14 kg fra uke 4 til uke 25 men jeg var egentlig i undervekt før graviditeten så er ikke serlig bekymret og mye av vekten raste veldi fort av etter forje graviditeten
Ja er og mye trøtt og sliten, blir fort mye liggende på sofa eller i sengen og slappe av trøster meg selv med at jeg må høre etter på kroppen (har og bjynt og få bekkenløsning) og at de raste veldi av etter fødsel med hun første da jikk jeg opp 18kg totalt og hadde 4kg ijenn dagen etterTakk for litt beroligende svar! Merker du det generelt på kroppen? Her føler jeg meg tung hele tiden, og orker svært lite.. var normalvektig i utgangspunktet. Håper det forsvinner fort av her også.. føler meg så sliten hele tiden
Huff ja, kjenner meg igjen der.Ja er og mye trøtt og sliten, blir fort mye liggende på sofa eller i sengen og slappe av trøster meg selv med at jeg må høre etter på kroppen (har og bjynt og få bekkenløsning) og at de raste veldi av etter fødsel med hun første da jikk jeg opp 18kg totalt og hadde 4kg ijenn dagen etter
Vet ikke om det er vanelig og jøre men de jorde de med meg kan ha vert for at jeg var ganske ung og generelt veldi liten.. Ble veid på de fleste kontroller jeg var på etter fødselen siden de ville passe på at jeg ikke falt for lankt ned i vekt..Huff ja, kjenner meg igjen der.
Tror en del er begynt å bli vann i kroppen her også, så regner med det meste ryker fort. Er det vanlig å veie seg dagen etter fødsel på sykehuset? Spennende å se hvor mye som forsvinner under fødselen
Her fortsetter vekten stadig å øke... begynner å stresse og bli bekymret.
Jeg er opp 14 fra antatt startvekt nå. Bekymrer meg ikke særlig for det. Er overvektig, men det har ikke vært noe fokus på vekt på kontroller. Spiste hele tiden i starten for å ikke spy, så det økte raskt da. Litt flatere en periode.Her fortsetter vekten stadig å øke... begynner å stresse og bli bekymret.