Uke 30 i dag og har gått opp 6-7 kg. Normal BMI fra start. Samme kropp med unntak av magen.
Heldig med den! Jeg skjønner ikke det er mulig å bare få magen!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uke 30 i dag og har gått opp 6-7 kg. Normal BMI fra start. Samme kropp med unntak av magen.

...og brystene daHeldig med den! Jeg skjønner ikke det er mulig å bare få magen!![]()
De glemte jeg. Kan være alt har lagt seg ut så jevnt at forskjellen ikke synes så godt?Jeg er 29+5 og har gått opp bare 1 kg! Har ikke veid meg siden uke 12, men i dag gikk jeg på vekta på kontroll. Syntes det er veldig lite![]()
Er helt normalvektig, har vel en BMI på rundt 22-23. må prøve å få i meg litt mer mat fremover, kan kjøpe inn nøtter og sånn til mellommåltid. Redd for å få baby med lav fødselsvekt eller andre komplikasjoner pga jeg ikke får i meg nok matDet var lite ja! Men det kommer jo veldig an på hvordan vekta var fra før av. Hvis du hadde litt ekstra å gå på fra før så får vel babyen bare mer av energien fra reservelageret.![]()

Er helt normalvektig, har vel en BMI på rundt 22-23. må prøve å få i meg litt mer mat fremover, kan kjøpe inn nøtter og sånn til mellommåltid. Redd for å få baby med lav fødselsvekt eller andre komplikasjoner pga jeg ikke får i meg nok mat![]()
Nei, ikke noe spesielt foreløpig. Får litt hyppigere oppfølging fremoverJa, da er det sikkert lurt å følge litt med framover og fokusere på å få i seg masse energi. Ble det sagt noe om det på kontroll da?
Er helt normalvektig, har vel en BMI på rundt 22-23. må prøve å få i meg litt mer mat fremover, kan kjøpe inn nøtter og sånn til mellommåltid. Redd for å få baby med lav fødselsvekt eller andre komplikasjoner pga jeg ikke får i meg nok mat![]()

Jeg antar nok at fettprosenten min er høyere nå, men kanskje bare veldig jevnt fordelt?? Uansett litt godt å høre at jeg ikke ser tjukk ut

Det er tungt å dra rundt på!
Jeg kjenner også på misunnelsen.Jeg er misunnelig på dere som bare går opp noen kilo... Jeg var 7-8kg over trivselsvekt i utgangspunktet, og har gått opp 16kg til, 30+0... nærmer meg styggfort 30kg+ i forhold til hva jeg trives medDet er tungt å dra rundt på!