Vektoppgang!

Milloo

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Hvordan ligger vektoppgangen opp no da ? :p jeg er 20 uker på vei å har gått opp 8kg! Med første mann gikk jeg opp 12 kg på hele graviditeten så jeg er litt redd for hvordan dette skal enda :p
 
4 kg her nå. Gikk først 2 ned siden jeg var dårlig i starten... så opp til «normal», så opp 4!:)
 
Jeg gikk ned 4 kilo de første månedene, og har nå gått opp 2 av disse igjen. Er 21 uker, så regner med det tar seg kraftig opp fra nå av! Ultralyd viste at han lille var i øverste skikte på magemål da, så kanskje det er han som tar det meste haha ☺️
 
Vekten har egentlig vært stabil helt til nå, er 19+4, men de siste dagene har jeg plutselig lagt på meg mye, opp 4kg:O
 
Har foreløpig berre gått opp 1kg. Syns det er merkelig, magen er kjempestor og tvillingane er begge normale i størrelse. Men har nok å gå på av vekt, så er jo glad eg ikkje har gått masse opp endå.
 
Hei, jeg har gått opp 10 kg allerede ! og jeg er 27uker ca. Med førstemann gikk jeg opp masse. Fra 72 kg - 98kg :laughing025 men denne gangen veide jeg 58kg da jeg ble gravid. Så tok på å få en baby. Håper kg detter av med jenta i magen også. :laughing021
 
20 uker og opp 5 kg :) Gikk mindre opp de andre svangerskapene, men spørs nok hvor utgangspunktet er.. Nå var startvekten 56 kg:)
 
Vært hos jordmor idag,uke 21. Vekta viste at jeg har gått opp 8,5kg :wtf: Sjokkert.. for føler ikke jeg har lakt så mye på meg. Men nå har jeg ligget på sofaen pga ekstremt dårlig form siden 30 des. Så jordmor mente det er litt av grunnen. Håper formen kommer seg så jeg kan ut å gå turer iallefall..
 
Vært hos jordmor idag,uke 21. Vekta viste at jeg har gått opp 8,5kg :wtf: Sjokkert.. for føler ikke jeg har lakt så mye på meg. Men nå har jeg ligget på sofaen pga ekstremt dårlig form siden 30 des. Så jordmor mente det er litt av grunnen. Håper formen kommer seg så jeg kan ut å gå turer iallefall..
Hehe. Samme som meg da ! Men jeg har ikke vært senge liggende da :p har vært i jobb og har en litt aktiv jobb, men ikke noe trening utenom og har jo egentlig spist litt det jeg vil da:p håper bare ikke det for mange !
 
4 kg til nå, er 21+4
 
19+1 og har foreløpig ikke lagt på meg noe. Heldigvis, da jeg har nok fra før :bag:
 
19+4 og har gått opp 4 kg:)
 
Ca 2-2,5 kg. Veldig fornøyd med det ettersom jeg har nok å ta av :shy:
 
Back
Topp