Vektoppgang

Den kiloen jeg trodde jeg hadde fått tilbake forsvant med et ordentlig dobesøk :hilarious::oops:
 
Er 7 uker. Har gått ned en kilo pga kvalme den siste uken
 
Forrige gang: startvekt 5kg over idealvekt. Gikk opp 10kg. 9 mnd etter fødsel var jeg nede på idealvekt igjen.

Nå: startvekt 5kg over idealvekt (skade + sykdom siste 6mnd, ingen trening). Håper på samme resultat som sist. Har enn så lenge ikke gått opp noe. Er nå 8+3.
 
Seriøst akkurat likt her :hilarious: ned 1 kg før jula, opp 1 kg i jula, på stedet hvil 6+3 :rolleyes:
Og 5 dager senere er jeg ned 2 kg fra startvekt (7+1) Hardt å være kvalm å kaste opp hele tiden gitt.. Selvom jeg og spiser hele tiden for å holde kvalmen i sjakk
 
Får ikke på buksene. Vet ikke om det er jula, oppblåsthet eller hva men det er irriterende så tidlig som uke 8 . Kan jo ikke kjøpe gravidbukse nå?! Too soon....har ikke veid meg på noen uker. Tør ikke :nailbiting:
 
Gikk opp 30 kg med førstemann, en del i første trimester, var så himla sulten! Synes selv jeg var litt skranglete når jeg ble gravid, hadde slitt med magen i forkant, så jeg tenkte og tenker at kroppen trengte litt ekstra til graviditet og amming :happy: Ikke 30 kg nødvendigvis :laughing021
20 kg var borte til 6 ukers kontrollen hos legen, og resten har gradvis forsvunnet av seg selv :happy: Ikke ned til utgangspunktet, men det er ikke målet heller :happy:
Nå er jeg 10+3 og vekta er på stedet hvil, mulig gått ned halvannen kg, det påstår badevekta :happy:
Jeg spiser sunt og variert, og begrenser sukker&søtt, og da stoler jeg på at kroppen styrer vektoppgangen ut ifra hva den trenger :joyful:
 
Back
Topp