Vektoppgang

Gikk opp 15kg til 75 totalt i svangerskapet. Nå 15 dager etter fødsel er jeg nede på 67 så er 6-7 kg unna normalvekt :)

Lurer på når jeg blir kvitt hovenheten. Er fire uker siden fødsel og jeg har fortsatt hovne legger.
Har vel 4 kg igjen til før graviditet vekten, men vil gjerne ned 7 på lang sikt.

Gikk opp 22 kg :nailbiting: og hadde gått ned igjen 12 da jeg kom hjem fra sykehuset.
10 babykg igjen da.

Forrige gang gikk jeg opp24 kg og ned igjen 15 kort tid etter fødsel. 5 kg gikk av under amming enda jeg spiste godt og da var det 4 babykg igjen i det jeg ble gravid på nytt 7 mnd etter fødsel

Håper det går sånn nå også. Trilleturer og amming tar sikkert sitt. Om det blir 4 babykg og slites litt med, så syns jeg ikke det er så ille det altså!

nå er babyen 4 uker og jeg er tilbake til start men jeg har et ønske om å gå ned litt til etterhvert da jeg er overvektig. hadde ikkje skadet å gå ned hvertfall 10kg til. ideelt hadde vert 20 kg ned. jeg er en kort jente som veger 80 kg og 60 kg hadde vert en bedre vekt for meg. så etterhvert så får jeg ta meg i nakken og gjøre noe med det. denne gangen har jeg hvertfall gått ned i vekt etter fødsel. med førstemann var jeg like tung når jeg dro hjem fra sykehus som før jeg fødte og har ikkje klart å miste noen av de kiloene.

Jeg gikk opp 12 kg, har 4 kg igjen til normalvekt :)

Her går det sakte, men sikkert, ned. Gikk opp over 23 kilo og er 8 kilo unna startvekt i dag. Lille er fire uker. Jeg har ikke kunnet bevege meg særlig pga bekkenplager, men de holder på å gi slipp nå - så nå må bare været snu slik at vi kan ut!

Hoftene og rumpen er fortsatt litt hoven (og litt blå) nesten 9 uker etter fødsel. Oppdaget olutselig et par strekkmerker på innsiden av låret når den verste hevelsen gav seg.

Vekten er 2,5 kg mindre enn før jeg ble gravid. Magen er så og si flat igjen, litt løsere hud enn tidligere og kun to strekkmerker der som er kamuflert inni tatoveringen min [emoji85] har kun vært på to trilleturer hittil, men satser på at formen blir bedre no når melken forsvinner [emoji4]

Går bare ned ivekt jeg nå[emoji849] er -4 kg mindre enn før jeg blei gravid. Spiser som en hest og er langt ifra megasunn mn vekta raser ned likevel.. håper den stopper snart jeg da jeg ikke vil ned i vekt..

Vekta er som før fødsel, men noe av magen «henger igjen».. det synes jeg er litt kjipt. 8 uker siden fødsel nå, tror det er mest hud egentlig.. men triller tur hver dag, har begynt å komme meg på hesteryggen igjen, og gjør masse husarbeid. Så med amming på toppen må man vel tro det brenner bort til slutt :)

Hoftene og rumpen er fortsatt litt hoven (og litt blå) nesten 9 uker etter fødsel. Oppdaget olutselig et par strekkmerker på innsiden av låret når den verste hevelsen gav seg.

Vekten er 2,5 kg mindre enn før jeg ble gravid. Magen er så og si flat igjen, litt løsere hud enn tidligere og kun to strekkmerker der som er kamuflert inni tatoveringen min [emoji85] har kun vært på to trilleturer hittil, men satser på at formen blir bedre no når melken forsvinner [emoji4]

Jeg unnslapp strekkmerker under svangerskapet, så kom melken noen dager etter fødsel og jeg fikk flere på undersiden av begge brystene. Litt kjipt, men det er ikke mange som skal lurkike på undersiden av puppene mine så jeg bryr meg ikke så mye kjenner jeg!

Vekta er som før fødsel, men noe av magen «henger igjen».. det synes jeg er litt kjipt. 8 uker siden fødsel nå, tror det er mest hud egentlig.. men triller tur hver dag, har begynt å komme meg på hesteryggen igjen, og gjør masse husarbeid. Så med amming på toppen må man vel tro det brenner bort til slutt :)

Jeg er veldig spent på hvor lang tid det tar før huden trekker seg sammen, eventuelt om den i det hele tatt trekker seg særlig sammen. Magen er ganske flat når jeg står og ligger, men når jeg sitter siger den over buksekanten som en uønsket pannekake:eek:

Jeg gikk opp 16 kg under svangerskapet og har nå 5 kg igjen til jeg er tilbake der jeg var før graviditeten. 2.gangs- fødende. Er normalvektig i utgangspunktet. Som fullammende har jeg en enorm appetitt om dagene, slik at vekten den siste tiden har sluttet å gå så fort ned. Har lyst til å trille turer for å begynne å komme litt i form igjen, men har vært en lang kuldeperiode siden babyen kom :/ gleder med til vår og varmere tider!

Gikk opp 15 kg og har nå gått ned ti av dem. Føler meg ikke stor og det er godt! Resten ligger mye i rumpe og lår, merket det godt når jeg prøvde å ta på meg den vanlige turbuksa mi her om dagen :wideyed: har og mye løsere mage så håper å få strammet opp litt når jeg får lov til å trene igjen etter ks. Triller tur så ofte jeg kan da :-) ingen strekkmerker på magen men har fått en del på puppene etter at melka kom og har noen små på hofta.

Gikk opp 22 kg, ned 10 kg da jeg kom hjem fra sykehuset og ytterligere 6 kg fra sofaen. Lille er seks uker. Fullammer.

Nå har det stoppet litt opp, sikkert fordi jeg er så sulten og ikke får gått noe siden kroppen min har det veldig vondt.

Jeg har stagnert, er fortsatt 8-9 kilo over startvekt og lille blir seks uker denne uka. Jeg prøver å forberede meg på at det tar lang tid å komme tilbake, samtidig er jeg utålmodig. Savner klærne mine:p

Eg gikk opp 1 kg så eg har gått ned alt og litt til... Vekta er i dag der kroppen min likar å ligge, idealvekta er nok eigentleg 4-5 kg ned. For no er eg fornøgd! Et sjokolade KVAR (!!!) dag så må passe meg slik eg ikkje går opp igjen.

Trur eg må på sukker-rehab:bag:

Back
Topp