Vektoppgang

Gikk fra 61 til 73 kg, og nå 66 kg 5 dager etter fødsel [emoji4]

Startvekt 89kg [emoji15]
Er rett over 98kg nå, og har 1 uke igjen til termin!

Gleder meg til det jeg innbiller meg blir en mer aktiv livsstil (ift før graviditeten). Skal sette pris på at kroppen fungerer, og satser på mange trilleturer [emoji4]

Gikk opp 12 kg. Fødte for to og en halv uke siden men har ikke fått veid meg enda, er spent å se når jeg en gang får gjort det :)

Startvekt 53, var vel rundt 66 ved fødsel. Veier nå ca 60 kg, 5 uker etter fødsel - og tror ikke jeg kommer meg ned til startvekt så mye usunt som jeg spiser :rolleyes: vil ikke helt ned dit heller, ønsker mer å bare stramme opp det som har blitt slappt :p

Fra 62 - 78. Ikke vegd meg etter fødsel, så aner ikke hva vekten viser nå.

Startvekt 61 veide 79 forrige uke, blitt mye vann de siste ukene! :wideyed:Er tre dager på overtid i dag :-)

gikk opp 9kg og etter fødsel er gått ned 8kg er 13 dager siden jeg fødte

Litt usikker, men gikk nok ikke opp mer enn et par kilo - om så mye i det hele tatt. Gått ned 10 av de nå. 8 dager siden fødsel

Gikk opp 10kg, gått ned 5... ammer ikke så da må jeg skjerpe meg. Var ute å trillet i dag i snøen og det var heftig. 50min i nesten bare motbakker med blytung stelleveske og matvarer under i tillegg... holdt på å dø av dårlig kondis :hilarious:
Men min lille er 6 uker så da er det greit å slite litt :happy: godt å kjenne at man lever!

Gikk fra 69 til 81,5. 12,5kg opp. 9 dager etter fødsel hadde jeg gått ned 8kg. Med førstemann kom jeg ned i normalvekt etter 1,5 uke. Tror det tar litt lengre tid denne gangen pga jeg fortsatt sliter med bekkenet og jeg kosa meg ekstra i jula;)

Bare av ren nysgjerrighet, hvor mange kg gikk dere opp gjennom svangerskapet? Og til dere som allerede var født, har dere mistet mange av kiloene allerede? Jeg har gått opp fra 58 kg - 74 kg og syns det begynner å holde nå [emoji23]
Gikk fra 60 til 78. Men nå kommer jeg meg inn i klærne mine igjen. Så hvor mye som har falt av vet jeg ikke:)

Gått opp 21 kilo, og er bare 39+4. Håper det forsvinner raskt! Er førstegangs, så er veldig spent på hvordan kroppen reagerer etter fødsel.

Gikk opp 12 kg frem til uke 38-og-noe. Deretter gikk jeg opp ca 1 kg i døgnet frem til fødsel i uke 40+2. Dvs at jeg gikk opp 14-17 kg de siste 2 ukene. Fikk svangerskapsforgiftning og så ut som en sprengt hval... Fremdeles ikke frisk, så jeg er nå 10 kg mer enn startvekt en uke etter fødsel. Regner med og håper endel er vann fremdeles, og at det vil forsvinne med amming.

Jeg vil også veie meg! Men har av prinsipp ikke kjøpt noe vekt for å ha hjemme..[emoji13] får dra på besøk til noen som har, Hehe. Ellers skal jeg driste meg til å prøve et par av mine før-graviditet bukser for å se om de passer [emoji6]

La på meg 10.8kg på det meste under graviditeten.

11 dager etter fødselen har jeg gått ned 12.5kg [emoji4]

Jeg vil også veie meg! Men har av prinsipp ikke kjøpt noe vekt for å ha hjemme..[emoji13] får dra på besøk til noen som har, Hehe. Ellers skal jeg driste meg til å prøve et par av mine før-graviditet bukser for å se om de passer [emoji6]

Nå har jeg fått veid meg.. var ca 80kg ved fødsel og har nå, 4 uker etter, gått ned til 65. Har da fortsatt 5-6 kg igjen til vekt før svangerskap [emoji4]

Back
Topp