Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
og hadde gått ned igjen 12 da jeg kom hjem fra sykehuset.Hoftene og rumpen er fortsatt litt hoven (og litt blå) nesten 9 uker etter fødsel. Oppdaget olutselig et par strekkmerker på innsiden av låret når den verste hevelsen gav seg.
Vekten er 2,5 kg mindre enn før jeg ble gravid. Magen er så og si flat igjen, litt løsere hud enn tidligere og kun to strekkmerker der som er kamuflert inni tatoveringen min [emoji85] har kun vært på to trilleturer hittil, men satser på at formen blir bedre no når melken forsvinner [emoji4]
Vekta er som før fødsel, men noe av magen «henger igjen».. det synes jeg er litt kjipt. 8 uker siden fødsel nå, tror det er mest hud egentlig.. men triller tur hver dag, har begynt å komme meg på hesteryggen igjen, og gjør masse husarbeid. Så med amming på toppen må man vel tro det brenner bort til slutt![]()
har og mye løsere mage så håper å få strammet opp litt når jeg får lov til å trene igjen etter ks. Triller tur så ofte jeg kan da