Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slik var jeg i forrige svangerskap. Gikk opp 5-6 kg i første trimester. Helt vanlig det åHuff, nå føler jeg meg unormal her... Hehe.
Veide 54-55 før graviditeten, nå er jeg oppe i 60 [emoji33]
Trente mye før, og nå har jeg ikke klart å gå tur engang siden september. Og matlysten er ekstrem.
Slik var jeg i forrige svangerskap. Gikk opp 5-6 kg i første trimester. Helt vanlig det å![]()

Jeg gikk opp totalt 23 kg. Jeg hadde alvorlig grad av bekkenløsning, så jeg hadde ingen særlig aktivitet i hele svangerskapet, som kan være grunnen til vektoppgangen. Ellers kan det hende jeg bare var sånnGodt å høre. Hvordan var vektøkningen resten av graviditeten da? Og hvor lett var det å få det av seg etterpå?![]()
Ble veid ved 11+2 på første kontroll. Hadde da ikke veid meg på sikkert ti år, så jordmor "vedtok" at jeg hadde lagt på meg 2 kg for å få regnet utgangsKMI.. Noen ganger må man bare le av helsevesenet vårt![]()
Sier ikke at det er rart å ha lagt på seg, men jeg synes det er rart at de er så opptatt av KMI som er et fjasetall som sier nøyaktig nada - og at hun, ti minutter etter å ha møtt meg for aller første gang, føler seg komfortabel med å plassere meg på en vektEr ikke så rart det? Er vell det som er mest normalt om man ikke kaster opp mye?
Men var 18 kg for mye i september Har lagt på meg 10 kg på et år, så jeg trenger ikke gå særlig mer opp. Vekten kan godt stå stille dette svangerskapet. Gleder meg til å begynne å trene når kvalmen gir seg og jeg får mer overskudd.
Vet ikke hva jeg veier nå siden vekta er ødelagtMen var 18 kg for mye i september
![]()
Har gått ned 3-4 kg.. kaster fortsatt opp uke 14..