Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slik var jeg i forrige svangerskap. Gikk opp 5-6 kg i første trimester. Helt vanlig det åHuff, nå føler jeg meg unormal her... Hehe.
Veide 54-55 før graviditeten, nå er jeg oppe i 60 [emoji33]
Trente mye før, og nå har jeg ikke klart å gå tur engang siden september. Og matlysten er ekstrem.
Slik var jeg i forrige svangerskap. Gikk opp 5-6 kg i første trimester. Helt vanlig det å
Jeg gikk opp totalt 23 kg. Jeg hadde alvorlig grad av bekkenløsning, så jeg hadde ingen særlig aktivitet i hele svangerskapet, som kan være grunnen til vektoppgangen. Ellers kan det hende jeg bare var sånn ikke vet jeg.Godt å høre. Hvordan var vektøkningen resten av graviditeten da? Og hvor lett var det å få det av seg etterpå?
Ble veid ved 11+2 på første kontroll. Hadde da ikke veid meg på sikkert ti år, så jordmor "vedtok" at jeg hadde lagt på meg 2 kg for å få regnet utgangsKMI.. Noen ganger må man bare le av helsevesenet vårt
Sier ikke at det er rart å ha lagt på seg, men jeg synes det er rart at de er så opptatt av KMI som er et fjasetall som sier nøyaktig nada - og at hun, ti minutter etter å ha møtt meg for aller første gang, føler seg komfortabel med å plassere meg på en vektEr ikke så rart det? Er vell det som er mest normalt om man ikke kaster opp mye?
Har lagt på meg 10 kg på et år, så jeg trenger ikke gå særlig mer opp. Vekten kan godt stå stille dette svangerskapet. Gleder meg til å begynne å trene når kvalmen gir seg og jeg får mer overskudd.
Vet ikke hva jeg veier nå siden vekta er ødelagt Men var 18 kg for mye i september
Har gått ned 3-4 kg.. kaster fortsatt opp uke 14..