Vektoppgang

12+4 og opp 3 kg :) er normalvektig.

Gått opp 3 kg! Var på kanten til undervektig, så legen var veldig fornøyd med at jeg la på meg. Men sist gikk jeg opp 25 kg, skjer vel denne gangen også [emoji28]

9+3, ned 6kg... Har hyperemesis, men vekten har vært stabil noen dager nå. Håper den begynner å gå opp snart!

10+5 opp 2kg xsmile9

11+4 og gått ned 3 kg. De har ikke funnet veien opp enda [emoji28]

12+0 og opp nesten 2,5 kg.

Huff, nå føler jeg meg unormal her... Hehe.
Veide 54-55 før graviditeten, nå er jeg oppe i 60 [emoji33]
Trente mye før, og nå har jeg ikke klart å gå tur engang siden september. Og matlysten er ekstrem.

Huff, nå føler jeg meg unormal her... Hehe.
Veide 54-55 før graviditeten, nå er jeg oppe i 60 [emoji33]
Trente mye før, og nå har jeg ikke klart å gå tur engang siden september. Og matlysten er ekstrem.

Det er nok fordi du skal opp en del mer enn meg, gjennomsnittsvektoppgang når man er overvektig som meg er 7-11 kg

12+3, sist jeg gikk på vekten hadde jeg gått ned 8 kg. Har sikkert gått ned 1-2 kg til. Men jeg har hyperemesis, så jeg har ikke spist noe spesielt på 6 uker.

Gått opp 4 kilo er i uke 10... forrige svangerskap gikk jeg opp 45 kilo så serdet bare er å glede seg...haff

Gått opp 4 kilo er i uke 10... forrige svangerskap gikk jeg opp 45 kilo så serdet bare er å glede seg...haff
Ai... gikk de bort lett igjen eller? Har en kollega som gikk opp 60!! Men hun hadde svangerskapsdiabetes og de gikk raskt bort igjen!

Ai... gikk de bort lett igjen eller? Har en kollega som gikk opp 60!! Men hun hadde svangerskapsdiabetes og de gikk raskt bort igjen!

Nope... brukte 2 år med hard diett for å komme tilbake og når jeg endelig var tilbake ble jeg gravid igjen Hehe :p var ikke vann.. kroppen min reagerer bare helt sykt. Kaster opp 4-7 ganger om dagen så jeg burde jo gått ned i vekt ... :/ normalvektig/trent før jeg ble gravid.. så ble en stor overgang...

Back
Topp