Vektoppgang?

28+6 og vekten er 6 kg under startvekt.
 
Er d noen "normal" som en bør gå opp mellom hver kontroll?
Nå har påsken vært her, og jeg hadde toooo uker ferie, men siden forrige kontroll opp 1 kg bare! Ny kontroll nå denne uken. Kjenner ho at bølla har vokst, men kan dette gå utover bølla?
 
Er d noen "normal" som en bør gå opp mellom hver kontroll?
Nå har påsken vært her, og jeg hadde toooo uker ferie, men siden forrige kontroll opp 1 kg bare! Ny kontroll nå denne uken. Kjenner ho at bølla har vokst, men kan dette gå utover bølla?

Det der er veldig individuelt, så tror ikke du skal bekymre deg så lenge du får i deg normal mengde mat og de vitaminene du trenger:) det går litt i rykk og napp hvor mye man legger på seg. Syns å huske jeg kun la på meg 2-3 kilo de siste 10 ukene med førstemann selv om jeg spiste bra, men han var likevel over 4 kg og godt i stand når han kom :) Kun meg selv det gikk utover..
 
Det der er veldig individuelt, så tror ikke du skal bekymre deg så lenge du får i deg normal mengde mat og de vitaminene du trenger:) det går litt i rykk og napp hvor mye man legger på seg. Syns å huske jeg kun la på meg 2-3 kilo de siste 10 ukene med førstemann selv om jeg spiste bra, men han var likevel over 4 kg og godt i stand når han kom :) Kun meg selv det gikk utover..

Det var godt å høre!! [emoji3]
Meg er d ikke så farlig med, men vil jo at bølla skal vokse seg fin og sterk [emoji3]
 
30 uker i morgen, å har gått opp i overkant av 8 kg [emoji4] bekymrer meg ikke siden jeg vet hvor mye babyen og det andre i magen veier [emoji23] lillegutten er estimert til nesten 2 kg allerede [emoji86] gikk opp 15 kg (tror jeg) med nr 1, å 3 uker etter fødsel var jeg lettere enn jeg var før jeg ble gravid [emoji23]
 
30+4 i dag, førstegangs og opp 12 kilo til nå.. Magen er stor og strutter ut, men resten av kroppen ser ganske så normal ut, føler meg egentlig veldig "fresh" :p
 
29+3 i dag- og opp 9-10 kg [emoji3] d har brått stagnert her, men bølla vokser seg fin og stor- så jordmor sa at jeg ikke skulle bekymre meg om jeg ikke gikk opp særlig mye mer dersom d skulle skje!
 
Hadde fram til forrige kontroll gått opp ca ett kg mellom hver kontroll, nå har jeg lagt på meg to kg til og det er fremdeles halvannen uke til neste kontroll [emoji85] Er det ikke en vekstspurt uke 28-32? Uke 29 i morgen [emoji7]
 
Nå er jeg 31+0 og har gått opp 4kg
 
Back
Topp