August16spire
Elsker forumet
Uke 21+4 gått opp ca 2,5kg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ikke langt bak deg, så du er ikke alene!Ser ut som jeg leder her!!
Jeg er 19+2 og har gått opp 9kg!!!!!!!!! :/
Jeg er ikke langt bak deg, så du er ikke alene!(om det skulle være til noe "trøst")
Gikk opp 17kg med nr.1, opp 25kg med nr.2 (hadde lav vekt på forhånd, så det gikk fint.) Men denne gangen gikk jeg opp 10kg kjapt før graviditeten pga medisinerSå nå er startvekta høyere. Nåværende vekt er sluttvekta på graviditet nr.2...... Vi får ta det som det kommer
![]()
Jeg sliter med matlysten, men tvinger i meg mat. Jeg har jo gått opp "nok", men sliter med å få i meg mat for der er ingenting som frister17+3 og gått opp 2 kilo.
Tydeligvis var dette noe som ikke imponerte min jordmor. Fikk hele leksa om at jeg ikke måtte slanke meg under svangerskap osv osv.
Prøver såklart ikke på det. Men kjenner det er vanskelig og spise nokk.
Dr ikke kvalm lengre men har veldig liten matlysst. Andre som kjenner det samme?
-10kg eller +10kg, alt er like normalt!Ser ut som jeg leder her!!
Jeg er 19+2 og har gått opp 9kg!!!!!!!!! :/
17+3 og gått opp 2 kilo.
Tydeligvis var dette noe som ikke imponerte min jordmor. Fikk hele leksa om at jeg ikke måtte slanke meg under svangerskap osv osv.
Prøver såklart ikke på det. Men kjenner det er vanskelig og spise nokk.
Dr ikke kvalm lengre men har veldig liten matlysst. Andre som kjenner det samme?
Akkurat samme for meg. Gikk opp ca 5 kilo(!) under simuleringen, men så gikk jeg litt ned i begynnelsen av graviditeten. Nå har jeg begynt å gå litt opp igjen. Totalt siden første spray har jeg gått opp ca 5-6 kilo. Er 18+2.6 kg fra hormonstimuleringa til ivf, men 3 kg fra pos graviditetstest.