Vektoppgang?

Fortsatt uvitende ;)
4-5 uker til veiing om ikke jeg spør om å låne vekta hos legen når jeg tar prøver om 8 dager...

20+5, opp en kilo ift. startvekt før jeg ble gravid. Har vært mye dårlig, så det er bare de siste ukene jeg har gått opp.
22+0 og kun kastet opp to ganger siste uka = begynner å vise på vekta :) Gått opp nesten 3 kg fra startvekta. Det er jo totalt sett ikke mye, men 2 kg opp på bare litt over en uke er drøyt, kanskje kroppen som tar igjen det tapte?

20+3 og ligger 1,5kg under startvekta. Gått opp 0,1kg på 10 uker.
Jordmor sa det var veldig bra da bmi er litt høy og jeg har litt ekstra på kroppen. :) satse på å ikke gå opp mer enn 4kg i løpet av svangerskapet. :)

Akkurat samme for meg. Gikk opp ca 5 kilo(!) under simuleringen, men så gikk jeg litt ned i begynnelsen av graviditeten. Nå har jeg begynt å gå litt opp igjen. Totalt siden første spray har jeg gått opp ca 5-6 kilo. Er 18+2.
Vi hadde jo et mislykket forsøk en måned før jeg ble gravid, så en del av kiloene jeg har gått opp kan jeg også sette på hormonstimuleringskontoen. Gikk opp 2,5 kg på måneden med hormoner, men gikk ned 1,5 av de igjen på de 2-3 ukene jeg var deprimert pga. mislykket forsøk.

Tror d hadde vært lurt å ikke veie seg på en stund etter påske, haha! Her ble d hvertfall litt mer godis enn normalt, men d jevner seg nok ut:p
23+1 og 8 kg opp:o

Tror d hadde vært lurt å ikke veie seg på en stund etter påske, haha! Her ble d hvertfall litt mer godis enn normalt, men d jevner seg nok ut:p
23+1 og 8 kg opp:o
Hahaha...jeg kommer IKKE til å gå på vekta før om ett par uker. Da har det i hvertfall stabilisert seg med tanke på mat og snop:D:p

19+4. Ca. 2,5 kg opp.

24+1 og opp to kg fra startvekt. Gikk ned ti kg i begynnelsen pga ekstrem kvalme.

Uke 19+7 og opp 7kg tilsammen.

21+5 opp 3,5-4 kg! Ikke spesielt sunn i disse dager og trening uteblir pga bekken. Har på følelsen at 1,5 kg kunne vært unngått...

Back
Topp