Snart_mamma_til_to88
Flørter med forumet
19+5, og har gått opp ca. 2kg 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
22+0 og kun kastet opp to ganger siste uka = begynner å vise på vekta20+5, opp en kilo ift. startvekt før jeg ble gravid. Har vært mye dårlig, så det er bare de siste ukene jeg har gått opp.
Vi hadde jo et mislykket forsøk en måned før jeg ble gravid, så en del av kiloene jeg har gått opp kan jeg også sette på hormonstimuleringskontoen. Gikk opp 2,5 kg på måneden med hormoner, men gikk ned 1,5 av de igjen på de 2-3 ukene jeg var deprimert pga. mislykket forsøk.Akkurat samme for meg. Gikk opp ca 5 kilo(!) under simuleringen, men så gikk jeg litt ned i begynnelsen av graviditeten. Nå har jeg begynt å gå litt opp igjen. Totalt siden første spray har jeg gått opp ca 5-6 kilo. Er 18+2.
Hahaha...jeg kommer IKKE til å gå på vekta før om ett par uker. Da har det i hvertfall stabilisert seg med tanke på mat og snopTror d hadde vært lurt å ikke veie seg på en stund etter påske, haha! Her ble d hvertfall litt mer godis enn normalt, men d jevner seg nok ut
23+1 og 8 kg opp![]()
Hahaha...jeg kommer IKKE til å gå på vekta før om ett par uker. Da har det i hvertfall stabilisert seg med tanke på mat og snop![]()