Vektoppgang

Uke 33 og gått opp 13 kg :)
 
Uke 31+6 og veier 74,5. Gått opp 400gram :) på en uke*
 
Last edited:
Uke 31+2, etter måling hos jordmor i dag har jeg gått opp 9 kg totalt.
Men de 4 siste ukene har jeg ikke gått opp mer enn 0,3, og DET ble jeg overrasket over. Sikkert pga litt stress på jobb.
 
29+5 og gått opp 14(!) kilo
 
31+4 og har gått opp 14 kilo:)
 
33+2 og gått opp 13 kilo til nå :)
 
31+4 og 8 kilo. Føler vekten har stagnert litt i det siste, men det er jo egentlig helt greit ;)
 
29 uker imorgen, vipper fortsatt mellom 11-12 opp. Gjort det de siste 5-6 ukene :)
 
Ja! Går opp mye raskere nå med jente Har gutt fra før. Gikk opp 18 kg totalt sist og spiste hva jeg ville. Begynte ikke å gå opp i vekt før uke 28-29. Nå tenker jeg mye på hva jeg putter i meg, lagt på meg jevnt og trutt hele veien(allerede 5 kg i uke 12) er oppe i 14 nå. Håpte på å holde meg under 15 kg denne gangen, men klarer jeg 18 denne gangen også er jeg fornøyd med det :)
 
Jeg la på meg masse før uke 20, hele 12 kilo, selv om jeg spiste som vanlig. Men var mindre aktiv pga vondt i ryggen. Nå er jeg 32+2 og har gått opp totalt 15 kilo, og forventer å gå opp mer. Nå er ryggen bedre faktisk, og jeg kan være litt mer aktiv. Føler det hjelper på.
 
8 kg i dag 29+5, men legger jeg på de øvrige kiloene som kom med de andre graviditetene, som jeg ikke mistet før dette svangerskapet er jeg på 13 kg. Har en stor jobb foran meg etter februar/mars :p
 
30+3 og 8kg + 5kg fra forrige her også! Vi får håpe på lite is og "løpe" rundt vannet med vognene! :) Må nok kjøpe meg pigger til skoene i år, være litt gamlis;)
 
Back
Topp