Vektoppgang

+3 kg her. Er 17+3 i dag og forrige uke kom plutselig en lite mage :p måtte gå å kjøpe meg klær sånn at det går an å puste :D Førstegangsgravid her også! :-)

Hadde gått opp ca 3kg, og nærmet meg det 4. kiloet like før uke 17. Er nå 18 uker og har plutselig gått ned. Så vektoppgang hittil er nå 2.5 kg ca!

Hvordan går det med vekta damer? Jeg veide meg i dag, og ble plutselig litt stressa for hva vekta kan ende på...

Uke 32+3 og opp 11 kg hittil :) Starta som litt undervektig, så legen vil jeg skal få noen kg til de siste ukene.

30+5 og har gått opp ca 14 kg. Kan ikke se det selv, og føler meg ikke tung. Men samler en del vann, ringene måtte av i uke 18, og ser det godt på føttene og knærne på kvelden. De 2 siste månedene har jeg gått opp kun 1,5-2 kg, så jeg la på meg mye i starten. Men forventer flere kilo fremover da...

Gått opp 20 kg til sammen nå.

Startvekt før svangerskapet var 58 kg, nå ligger den på 73! Ble helt sjokkert... Men jm og lege sa at jeg har ingenting å bekymre meg for :p jeg er slank og fin visstnok, så det er sikkert bare vann i kroppen som begynner å hope seg opp. Kjenner ankler og fingrer har hovnet opp litt. Ikke noe rart med tanke på at jeg ikke har fått noe mosjon de siste ukene da :)

Gått opp 11 kg...
Og det ser ikke ut til å stoppe der! :(

Gått opp 22 :o ! Veide 66 før jeg ble gravid .. Så nå gleder jeg meg veldig til de kiloene forsvinner igjen, og jeg kan få kroppen min tilbake :p

29+0 og 7,5kg opp. Gått opp 1kg i uka siste 4 ukene, så regner med kiloene kommer fort nå.. Gikk opp 23 kg sist, håper å klare meg med litt mindre denne gang, siden startvekten var litt høyere. Hadde mye vann sist, så regner med å få det denne gangen også..

30 uker og opp 5kilo! Hadde endel å ta av fra før, så jeg trenger ikke å legge på meg mer enn høyst nødvendig :) men vi stresser ikke med vekta heldigvis :)

Uke 28+5 og gått opp 8 kg. Helt normalt tror jeg..

31+3 og opp 14 kg :rolleyes: hadde som mål å ligge på 15kg når jeg var på termin, ser ut som jeg må glemme den og heller skyte etter 20kg opp :P litt kjipt, men vet jeg kommer til å trene masse når graviditeten er over! :) føler bare ikke for det akkurat nå :P

Skal på vekten imorgen og gruer meg litt :p har jo gått opp 16 kg allerede. Siste ukene har det vært 1 kg vektoppgang i uka

27+1 og opp 10 kg :p

Back
Topp