Vektoppgang

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Hvor mye har dere gått opp nå? Og hvor mye er det egentlig normalt å legge på seg fram til uke 16, som jeg er i nå?
Husker ingenting fra sist svangerskap.....

Går bare ned eg, -5kg t nå...mn stase på at d snur mot slutten som sist, då klarte eg nesten å komma opp t startvektå igjen :-P

Ca 2kg? ☺

Jeg gikk ned 1,5 kg fram til uke 14 og har ikke veid meg siden. Tror kanskje de er tilbake igjen nå slik at jeg havner på samme vekt som startvekt :P La på meg 15 kg med forrige og det er uaktuelt denne gangen siden de kiloene ikke er borte enda :P

Rundt 2 kg opp her:)

Jeg veide 49 kg før graviditeten og veide 57,5 kg på kontroll sist fredag :p gått opp ganske mye, men jordmor sa det var bare bra for jeg veide så lite fra før.. :) stagnerer nok litt :)

Første svangerskap fikk jeg opp 18 kg til sammen. Men da var også startvekten 57 kg.

4 kg er 17 uker, tror jeg hadde gått opp 3 kg på samme tid ved første svangerskap. Jeg gikk da opp 9 kg totalt.

Gått ned 6 kg. Men har mye å ta av så vil helst ikke opp noe som helst denne gangen.
Sist veide jeg 2 kg mindre en ved startsvekta
Men med første frøkna gikk jeg opp 10 kg som var borte 2 uker etter fødsel:-)

Er i uke 18 og har lagt på meg 4 kg.. Og fler skal det bli :p

Ingen endring, men har trent lite og klærne er trangere.

Jeg har nå gått opp 7 kilo, runder snart 17 uker. Magen synes veldig godt, har fått skikkelig babymage - og det selv om jeg er førstegangs:-) Nyter det:-) Har kommet igang med trening igjen, og lever sunt og aktivt.

Uke 16 og har gått opp 4kg :)
Har også fått ordentlig babymage nå. Den buler skikkelig til og med når jeg ligger flatt på rygg.

Uke 14 opp 1 kg. Men vet det blir mange flere på slutten:banghead:

Er 17+5, førstegangs :) går og sykler en del, og har en aktiv jobb som servitør der jeg springer trapper :D startet på 60kg, er nå 64,5 opp 4,5 kilo og har skikkelig babymage nå :)

17+3 og opp 4 kg :)

Er førstegangsgravid, 13+5, og har kanskje gått opp 1 kg:) men ikkr mye babymage ennå:(

Back
Topp