Vektoppgang i svangerskapet

En tråd i 'November 2020' startet av _streken_, 6 Mai 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. abrakad Forelsket i forumet

uke 37 og 12 kg opp :D

2. _streken_ Glad i forumet Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

34+5 og opp 18kg :rolleyes:

• Liker Liker x 1
  3. Endelig Elsker forumet Marsboerne2017 Novemberlykke 2020

37+0 og +23kg

4. Kulenr3 Flørter med forumet

39+1 og da jeg veide meg i dag hadde jeg akkurat gått opp 10 kilo :happy:

5. Baby snart? Gift med forumet Novemberlykke 2018 Himmelbarn Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

36+1: 11,5 kg opp

6. Kulenr3 Flørter med forumet

Uke 40: 10.5 opp :happy:

7. Saasmund Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

38+0 i dag og gått opp 17,5 kg. Men gått opp 3 kilo på veldig kort tid nå, men har fått vann i kroppen så regner med det er derfor :p

8. Baby snart? Gift med forumet Novemberlykke 2018 Himmelbarn Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

36+3: + 11,8 kg

9. Sgsj Forelsket i forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Novemberlykke 2020

38+2 og 11,5kg opp

10. Prosjekt lillesøster/lillebror Forelsket i forumet Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Uke 36 og knapt 4 kg opp.

11. _streken_ Glad i forumet Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Offf... :facepalm:
    Nå viser vekten +19,5kg!!! Og jeg er "bare" i uke 36+0!
    Kjenner at jeg har en god del vann i føtter, legger og hendene...

12. hmy Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Uke 39+4 og opp 13 kg.

Veier akkurat liks mye som i forrige svangerskap

13. Babyprøver Glad i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ FebbisBebbis2021 ❄️

Sniker litt! HELDIGE alle dere! Jeg er 25+0 og har gått opp 20 kg allerede! Meste er nok vann, men det er blytungt! (Venter da tvillinger og har dobbelt av alt, men likevel...)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  14. SoonToBeMama Gift med forumet Assistert-jentene Snøkrystallene2021❄️

Når jeg sniker her inne jeg og blir jeg litt paff! :hilarious:
    Bare :eek:.. her har jo folk nesten ikke gått opp! Også gått opp mer enn flesteparten her og er 28+2 :hilarious:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  15. Babyprøver Glad i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ FebbisBebbis2021 ❄️

Ja, sant?! Og så skal babyene har en vekstspurt nå... lurer fælt på hvor mye jeg kommer til å veie i slutten! :smiley-ashamed004

• Enig Enig x 1
  16. MaTe Glad i forumet Novemberlykke 2020

vil nok tro at det helt typisk er de som har gått opp minst eller mest normal kurve kommenterer mest. Jeg er førstegangs, 39+6 og gått opp rundt 18 kg. Sikkert ikke mest det heller, men er ikke en strek i utgangspunktet så har gått opp en del! Ikke ta utgangspunkt i at vektoppgang fra novembergruppa er mellom nette +0,0 kg og +6,6 kg. Alle er forskjellige og ikke alle som velger å dele :)

• Hjertelig Hjertelig x 3
  17. SoonToBeMama Gift med forumet Assistert-jentene Snøkrystallene2021❄️

Veldig godt poeng❤

18. Liljepia90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020

Endte på minus 300g fra startvekt igår (Baby kom idag, 37+1), takket være ekstrem svangerskapskvalme, daglig oppkast og dårlig form siden 5+2 :bag: Babyen har tatt alt jeg hadde, magen har vokst mens resten av kroppen har krympet. Baby veide 2,8kg, så fostervann, litt blod, og morkake forsvant jo ut i løpet av natten, så er nok noen kilo lettere enn startvekt allerede :oops: greit at jeg slipper å føle for å gå ned i vekt nå, men om jeg hadde kunnet velge hadde jeg valgt vektoppgang og bedre form og fungering any day. Krysser fingrene for at kroppen orker å produsere melk til babyen nå.

• Hjertelig Hjertelig x 5
    • Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  19. Kjærlighetimagen Betatt av forumet Marsboerne2017 Novemberlykke 2020

Gått opp 3-4 kg, men har høy bmi så jordmor er fornøyd. Magen vokser fint :) 37+4

20. Klukk Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Helt enig!! Jeg har gått opp enormt mye denne gangen i forhold til tidligere svangerskap, men har vært forferdelig dårlig like lenge som deg likevel. Alltid tenkt det samme som deg, heller "slite" med noen ekstra kg etter svangerskapet, enn å være så dårlig så lenge :arghh:

Forøvrig 38+0 her og gått opp 13 kg. Myyye vann, for jeg er spyr og er kvalm hver dag.

• Hjertelig Hjertelig x 2

Del denne siden