Vektnedgang

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Flere som opplever å gå ned i vekt nå på slutten? Jeg er ganske overrasket over at jeg går ned når lillegutt plutselig har tatt et vekthopp. Men jeg klager ikke, foreløpig i hvert fall :p

Jepp, det oppleves her, men ikke så rart da jeg får i meget alt for lite mat . Men lille vokser som hun skal , 1 % under normalen så ikke noe bekymring :)

Har ikke skjedd her. Må nok vente til hun er ute;)

Samme her! Eller, har ikke gått ned, men stått på stedet hvil siden sist ;) Lille lar seg visstnok ikke påvirke av det så da får det være greit ;p

Haha.. Nei føler ikke jeg har det problemet altså ;) her fylles til stadighet kroppen med mer vann, så regner med jeg raaaaaser opp de siste ukene ;)

Haha.. Nei føler ikke jeg har det problemet altså ;) her fylles til stadighet kroppen med mer vann, så regner med jeg raaaaaser opp de siste ukene ;)
Samme her :) Fingre og tær blir bare stivere og tykkere for hver dag...

Hehe.. Ser jeg er "heldig".. Har ikke fått mer vann enn jeg har hatt. I følge helsekortet fra sist gikk jeg ned før termin da og. Men jeg har trodd at det var fordi fostervannet forsvant. Nå er det motsatt tilfelle inni magen. Men føler meg heldig som ikke går opp så mye i vann eller vekt. Tungt nok uten for mye av det :p

Har gått ned en kilo siste måneden, hvilket virker ganske pussig, ettersom jeg sikkert har en halvkilo vann i hver legg. Puppene har blitt drøyt en cup større, og virker veldig mye tyngre. Mini i magen vokser fint, hun er liten, men følger sin kurve, har mer enn nok fostervann også. Har totalt gått opp 7 kg fra før jeg ble gravid. Men, det er ganske likt som da jeg gikk med storesøsken, jeg gikk mere opp i barseltiden, enn i graviditeten.

Jeg har gått opp knappe 8kg siden jeg ble gravid og de har kommet jevnt og trutt i hele svangerskapet ;) Har den siste mnd gått opp 1kg og her er bein/føtter og fingre fylt med vann, så det er nok det de siste kiloene kommer av.. JM sa at man har over 3kg vann i kroppen før det blir synlig :o Stresser ikke så mye med vekta heldigvis, spiser det jeg har lyst på og koser meg når jeg ønsker det :) Hadde jeg dermed rast opp i vekt under graviditeten ville jeg nok stressa litt :p Du er jo "heldig" som går ned og ikke opp, en ting mindre å tenke på ;)

Har ikke problemer med vektnedgang akkurat, det fylles opp mer og mer vann her. Men jeg har lest at det faktisk er ganske vanlig å gå ned på slutten av svangerskapet.

Ikke akkurat. Har faktisk lagt på meg over 2 kilo på en dag så jeg forstår ingenting.

Tror ikke jeg hsr gått ned :p Har ikke fulgt så nøye med på vekta i løpet av graviditeten, og er litt usikker på hva jeg veier akkurat nå. Har fått en del vann i kroppen i det siste, og derfor regner jeg med at vekta har økt en del de siste ukene :p

Går absolutt ikke ned nei! Har stått på stedet hvil i 1 uke nå, men har totalt gått opp 18 kg i svangerskapet. Har mye vann i kroppen. Søsteren min gikk opp 20 kg i alle sine tre svangerskap, så det er vel arvelig betinget. Stresser ikke med det i det hele tatt, regner med det går av etter fødsel med litt innsats og tid. Kan ikke se det selv at jeg har gått opp så mye heller, det er liksom magen, hoftene og lårene jeg merker det på (samt vannet i hendene, føttene og knærne).

Går absolutt ikke ned nei! Har stått på stedet hvil i 1 uke nå, men har totalt gått opp 18 kg i svangerskapet. Har mye vann i kroppen. Søsteren min gikk opp 20 kg i alle sine tre svangerskap, så det er vel arvelig betinget. Stresser ikke med det i det hele tatt, regner med det går av etter fødsel med litt innsats og tid. Kan ikke se det selv at jeg har gått opp så mye heller, det er liksom magen, hoftene og lårene jeg merker det på (samt vannet i hendene, føttene og knærne).
Du gikk jo opp masse i begynnelsen også har det gått rolig i det siste? Her gikk jeg opp sakte i begynnelsen men er oppe i 14 kg nå :O med storebror så gikk ned opp knapt 12 kg

Ser ut som det har stagnert her nå på slutten. Har gått opp 17kg, like mye som jeg gjorde med førstemann. Godt å vite at det går fort av igjen, men det kan vel tenkes at det blir litt tyngre siden jeg tross alt er 12 år eldre...! :/

Du gikk jo opp masse i begynnelsen også har det gått rolig i det siste? Her gikk jeg opp sakte i begynnelsen men er oppe i 14 kg nå :O med storebror så gikk ned opp knapt 12 kg

Ja, jeg gikk opp 12 kg innen uke 18 var det vel.. Da måtte jeg også ta av ringene grunnet vann. Vektøkningen stagnerte så i en del uker, og så har jeg gått jevnt og rolig opp etter det.
Rart hvor forskjellig det er for oss alle.

Ja, jeg gikk opp 12 kg innen uke 18 var det vel.. Da måtte jeg også ta av ringene grunnet vann. Vektøkningen stagnerte så i en del uker, og så har jeg gått jevnt og rolig opp etter det.
Rart hvor forskjellig det er for oss alle.

Ja snedig hvor ulikt kroppen oppfører seg :)
Må si det varmer et høygravid hjerte når jeg får kommentarer som: du har jo bare fått mage.. Ikke lagt på det noe annet sted, for det vet jeg ikke stemmer ;) Hehe..
Men godt at noen synes det ser sånn ut ;)

Ja snedig hvor ulikt kroppen oppfører seg :)
Må si det varmer et høygravid hjerte når jeg får kommentarer som: du har jo bare fått mage.. Ikke lagt på det noe annet sted, for det vet jeg ikke stemmer ;) Hehe..
Men godt at noen synes det ser sånn ut ;)
Det er koselig å høre :) Jeg hører også det samme, og syns det er veldig koselig, selvom jeg vet sannheten :p

Back
Topp