Flere som opplever å gå ned i vekt nå på slutten? Jeg er ganske overrasket over at jeg går ned når lillegutt plutselig har tatt et vekthopp. Men jeg klager ikke, foreløpig i hvert fall 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herHaha.. Nei føler ikke jeg har det problemet altsåher fylles til stadighet kroppen med mer vann, så regner med jeg raaaaaser opp de siste ukene
![]()
Du gikk jo opp masse i begynnelsen også har det gått rolig i det siste? Her gikk jeg opp sakte i begynnelsen men er oppe i 14 kg nå :O med storebror så gikk ned opp knapt 12 kgGår absolutt ikke ned nei! Har stått på stedet hvil i 1 uke nå, men har totalt gått opp 18 kg i svangerskapet. Har mye vann i kroppen. Søsteren min gikk opp 20 kg i alle sine tre svangerskap, så det er vel arvelig betinget. Stresser ikke med det i det hele tatt, regner med det går av etter fødsel med litt innsats og tid. Kan ikke se det selv at jeg har gått opp så mye heller, det er liksom magen, hoftene og lårene jeg merker det på (samt vannet i hendene, føttene og knærne).
Du gikk jo opp masse i begynnelsen også har det gått rolig i det siste? Her gikk jeg opp sakte i begynnelsen men er oppe i 14 kg nå :O med storebror så gikk ned opp knapt 12 kg
Ja, jeg gikk opp 12 kg innen uke 18 var det vel.. Da måtte jeg også ta av ringene grunnet vann. Vektøkningen stagnerte så i en del uker, og så har jeg gått jevnt og rolig opp etter det.
Rart hvor forskjellig det er for oss alle.
Det er koselig å høreJa snedig hvor ulikt kroppen oppfører seg![]()
Må si det varmer et høygravid hjerte når jeg får kommentarer som: du har jo bare fått mage.. Ikke lagt på det noe annet sted, for det vet jeg ikke stemmerHehe..
Men godt at noen synes det ser sånn ut![]()