Vekten før jul

23+6, og gått opp 3 kg. :-)
Kan godt legge på meg mer for å få litt ammefett. Raser alltid ned i vekt ved amming.

22+2 er førstegangs, og har gått opp 6,9kg.. Bruker samme str i dongeri bukser, bortsett fra at glidelås og knapp ikke går igjenxsmile8 Så d er rett og slett på overkroppen jeg har lagt på meg.... Har gått fra en 75C til 75H i bh, så det er snakk om noen kg der også...

Er det bare de som går opp minst som skriver her, eller er det normalt med så lite oppgang?

Jeg har ikke gått opp noe enda, men jeg skal prøve å gå opp maks 6 kg, så jeg jobber litt for å holde vekta nede.. Syns jeg spiser lite egentlig, men går ikke ned heller liksom :p Klarer nok ikke være så nøye i jula, har ikke vekt her heller, så må forberede meg på utrivelige tall på vekta over nyttår..
6 kg er vel mindre en anbefalt? Har du snakka med jordmor om det? Om du har tenkt å amme går du ofte raskt ned igjen i vekt. Håper du ikkje eter mindre enn du har behov for. Ikkje meininga å være moraliserende, kjente bare eg blei litt beskymra for deg! Men eg veit jo ikkje kva som ligg bak.

6 kg er vel mindre en anbefalt? Har du snakka med jordmor om det? Om du har tenkt å amme går du ofte raskt ned igjen i vekt. Håper du ikkje eter mindre enn du har behov for. Ikkje meininga å være moraliserende, kjente bare eg blei litt beskymra for deg! Men eg veit jo ikkje kva som ligg bak.
Jeg er veldig overvektig, så det er derfor. Er egentlig greit (ifølge jordmor) dersom jeg ikke går opp noe i løpet av svangerskapet, så lenge jeg spiser sunt og er i bevegelse.

Veldig greit at du sier ifra egentlig, jeg burde informert om dette i det første innlegget. Får helt ærlig litt vondt av alle normalvektige som er bekymra for at de legger på seg underveis, man skal legge litt på seg! Unntakene er oss som veier såpass mye at det faktisk er helsemessig bedre å ikke gå opp så mye.

Jeg er og overvektig og har prøvd å passe på vekta ( bortsett fra i jula da). Men er allerede gått opp 9 kg.. regner med jeg kommer opl mot 20 kg opp denne gangen og, men sånn er det bare. Får jobbe hardt for å få det av senere. Nå kan jeg ikke røre meg særlig pga bekkenet.

Jeg er veldig overvektig, så det er derfor. Er egentlig greit (ifølge jordmor) dersom jeg ikke går opp noe i løpet av svangerskapet, så lenge jeg spiser sunt og er i bevegelse.

Veldig greit at du sier ifra egentlig, jeg burde informert om dette i det første innlegget. Får helt ærlig litt vondt av alle normalvektige som er bekymra for at de legger på seg underveis, man skal legge litt på seg! Unntakene er oss som veier såpass mye at det faktisk er helsemessig bedre å ikke gå opp så mye.
Ok, tenkte og håpa det var det som var grunnen :) er så masse skriving om folk som er redd for å legge på seg og skal tilbake til normalen rett etterpå, og synes der er veldig synd!

Back
Topp