Vekten før jul

20 uker og -3,5 kg. Men har gått opp et halvt kg siste ukene da :)

19 uker og 7 kg opp. Vil gjerne unngå å bli like stor som sist, men får se :-)

Er 17+6 idag og har gått ned tilsammen 7 kg ca... veier 57 nå. 4 gangs gravid og samma har skjedd alle gangene (gikk ned 10 kg m nr 1 og 2 før jeg såvidt begynte å gå opp det jeg hadde gått ned) vektnedgangen kan jeg "takke" hypermessisen for.

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Last edited:
Var på vekta første gang i nov. En gang. Og igjen i dag. 0kg opp :-) ble helt lykkelig :-p er 23+4 nå. Så vil jo si at jeg har gått ned bittelitt i vekt siden baby,vann å morkake veier litt :-)

23 uker og opp 5 kg...
Det er ikke bare baby, for å si det sånn ;)

Uke 22 opp 7 kg! Håper det var ett eller to julekilo her så det stopper pitte litt :)

20+3 og opp nesten 3 kilo. Synes det er litt lite, men sliter veldig med matlysten.

Sent from my iPhone using BV Forum

22 uker og 8 kg opp. :O

21 uker og har gått opp 3 kg.Fornøyd med det, gikk opp totalt 27 kg sist, og vil
helst unngå reprise på det;)

21+5 og opp 9 kg.. ;) Gikk opp 13 kg tilsammen forrige gang, så er ikke så langt unna selv om det er så mye som 18 uker igjen... :depressed: Forrigen gang gikk jeg også opp mest i første halvdel (å spise er beste medisin mot kvalme..), før det omtrent stoppet opp på slutten, dessuten gikk jeg lett ned igjen med amming og trilleturer. Så er ikke så veldig bekymra. :) Folk er forskjellige, og det er utrolig mye som er helt normalt og innafor.

Back
Topp