Vekten før jul

Sommer2016

Forelsket i forumet
Hvor mye har dere gått opp og hvor mange uker?

Er vel nå kg skal komme på mer og mer?
Passer bra rett før jul

Bedre å svare nå enn etter jul, neida!!

Spendt om det vil gå i rykk og napp eller gradvis økning per uke.

Vil ikke ende opp 20 kg som sist...
Men enn så lenge spiser jeg normalt og 1 kg over startvekt, noe som er litt lite, men men...

Last edited:
En kilo opp her og, til tross for at jeg spiser masse godteri og drikker mye julebrus.
Spent på når kiloene kommer :D Gikk opp 16 kilo sist, så om det blir like mye denne gang kommer jeg til å eksplodere snart :p

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

+4 kg og 20 uker. Vekten har stått stille nå de siste ukene, men regner med at den skyter fart igjen over julen :)

2 kg og snart 18 uker! Som førstegangs er jeg svært spent på hvor mye jeg kommer til å legge på meg tilsammen :P

Snart 22 uker og opp 2-3 kg :-)

Uke 18 i dag, -3kg enda på startvekt så veier 64kg nå, men begynner og ta igjen startvekt i det minste etter og vært -10kg på den pga HG.

Uææh...bare eg som har gått opp 10 kg??? Har ikkje spist så masse mer enn vanlig og spiser for det meste sunt. Gått opp nesten 30 kg med de to yngste, men heldigvis har det bare rast vekk når ungen er ute og eg er i gang med amming :) så ikkje veldig bekymret, men rart eg har gått opp såpass:p
Er 19 uker.

Last edited:
17+5 og har gått opp en hel kilo. Regner ikke med særlig oppgang i julen, da jeg bare spiser vanlig mat da også. ;)

Er det bare de som går opp minst som skriver her, eller er det normalt med så lite oppgang?

Jeg har ikke gått opp noe enda, men jeg skal prøve å gå opp maks 6 kg, så jeg jobber litt for å holde vekta nede.. Syns jeg spiser lite egentlig, men går ikke ned heller liksom :p Klarer nok ikke være så nøye i jula, har ikke vekt her heller, så må forberede meg på utrivelige tall på vekta over nyttår..

18+4 og har gått opp nesten 3 kg. Har gått fra normal til overvektig på bmikalkulatoren bare ved å legge på meg 3 kg så her kjempes det for å ikke legge på meg mer enn høyst nødvendig.

Opp ca 7kg og er 21+1. Bruker fortsatt samme størrelse i klær uten problemer så er ikke bekymret. Antar jeg vil legge på meg litt mer enn gjennomsnittet siden fettprosenten min før graviditeten var litt under gjennomsnittet.

Jeg veide meg nå og har gått opp 7,5 kg!, men er fortsatt str small;-) men ganske stor kulemage nå:-D er 21 uker.

Har vel gått opp 8 kg på det meste, men nede på +4/5 kg nå :) har alltid spist som en voksen mann til tross for min egen størrelse (lita og slank), så nesten rart jeg ikke har gått opp mer :P

Back
Topp