Gått ned 2,5kg siden januar. Vet ikke helt hvordan, men men, klager ikke på den! Kg kommer nok fort litt uti svangerskapet. Gikk opp 10kg forrige svangerskap, og prøver å ikke gå opp noe mer denne gangen, helst under 10kg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kjenner det er tungt å se at jeg snaaaart veier like mye som da jeg skulle føde sist ( i 2009) da gikk jeg opp ca 16 kg tror jeg, men nå har jeg jo veid 5-6 kg mer før graviditet, så utgangspunktet er jo annerledes. Men allikevel er det tøft å se vekta stige denne gangen. Så jeg velger å ikke veie meg så ofte. Og håper at det stagnerer litt når kvalme gir seg, og jeg ikke trenger spise like ofte, og kan være mer aktiv igjen.

La på meg over 20 kg med førstemann og rundt 15 kg med nummer 2.
Så morsomst. Vi følger jo hverandre så og si hele veien. Både forrige gang og denne. Både på vekt og når vi får barn. Bare at jeg har gått opp nesten to kilo denne gangenGått opp 1,5 kg hittil og er egentlig fornøyd med det. Forrige gang la jeg på meg ca 5 kg første trimesteret. Er 10+2 i dag.

Hehe ja det er artigSå morsomst. Vi følger jo hverandre så og si hele veien. Både forrige gang og denne. Både på vekt og når vi får barn. Bare at jeg har gått opp nesten to kilo denne gangen![]()
![]()