Vekt

Baby sov bare om jeg bar og beveget meg. Og måtte bruke bege hendene når jeg ammet. Det var ikke helt greit.. var også så trøtt at jeg ble kvalm og ikke orka spise så mye om gangen. Skal kjøpe inn næringsdrikke denne gang.

Sikkert lurt å ha næringsdrikker tilgjengelig ja. Husker at jeg alltid hadde nøtter og div liggende i en kurv der jeg ammet, og jeg brukte bæresele slik at jeg fikk gått på do, spist mat o.l. Hadde også en unge som hylte med en gang jeg la han ifra meg, så han måtte stort sett bæres.
 
Jeg har gått opp 2-3 kg og jeg spiser oftere og mere i løpet av dagen nå enn før jeg ble gravid. Er 9+6. Sist gang gikk jeg opp totalt 17 kg og håper ikke jeg går opp noe mer denne gangen.
 
Jeg har gått opp 4 kg, er i uke 12 nå. Har kjempegod matlyst og koser meg gløgg :) Trener også 4-5 dager i uka
 
Sikkert lurt å ha næringsdrikker tilgjengelig ja. Husker at jeg alltid hadde nøtter og div liggende i en kurv der jeg ammet, og jeg brukte bæresele slik at jeg fikk gått på do, spist mat o.l. Hadde også en unge som hylte med en gang jeg la han ifra meg, så han måtte stort sett bæres.

Hadde sjal og sele og hele sulamitten, men pga låsninger gikk det ikke å bruke bæretøy de første mnd. Ikke vogn heller....
 
Hadde sjal og sele og hele sulamitten, men pga låsninger gikk det ikke å bruke bæretøy de første mnd. Ikke vogn heller....

Da blir det verre ja. Håper der blir bedre denne gangen da [emoji173]️
 
Jeg har til nå gått ned 3,5kg. Sluttet å spise snop/kake annet enn i helgene, ellers ikke endret noe.
 
Jeg har gått ned 3,5 kg så langt. Endelig fått litt kvalmestillende slik at jeg faktisk får i meg litt mat. Ikke all mat som smaker, men får i vært fall i meg noe. Kom meg opp til +2 av startvekt til slutt forrige svangerskap, men mye av dette var væske som forsvant igjen. Hadde heldigvis mange pizza snurrer i fryseren som jeg tinte på benken og kunne spise når det passet.
 
Jeg har gått opp to kilo. Sannsynligvis fordi jeg spiser vekk kvalmen og er mindre i bevegelse. Klarer ikke tenke over kosthold nå, eneste jeg fokuserer på er å forsøke holde kvalmen i sjakk!
 
Ikke opp et eneste gram enda. Hatt litt dårlig matlyst så har nok vært i underskudd en del dager, har trappet ned litt på treningen, men ikke mye. Satser på at det ikke blir så mye vektoppgang siden jeg har nesten 10kg ekstra fra før ;)
 
Back
Topp