Veide meg igjen i dag og kan heldigvis si at jeg bare har gått opp ca en kilo til nå.. Er 11 uker i morgen. Vekten bekymrer meg en del siden jeg har en god del ekstra fra før. Hvordan går det med vektoppgangen deres? Er den innafor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke turt å sette inn nye batterier i vekta for å sjekke, gikk opp en del sist graviditet å vil prøve å holde med unna alt for mye ekstra kg denne gangenVeide meg igjen i dag og kan heldigvis si at jeg bare har gått opp ca en kilo til nå.. Er 11 uker i morgen. Vekten bekymrer meg en del siden jeg har en god del ekstra fra før. Hvordan går det med vektoppgangen deres? Er den innafor?
Jeg har gått ned 2kg. Bekymrer meg litt ettersom at jeg er slank fra før av. Går jeg ned et kilo til vil jeg ha en bmi som undervektig, og jeg sliter mer og mer med å få i meg og holde på maten. Vet jo at barnet får i seg det det trenger, og forrige svangerskap klarte jeg til slutt å gå opp 11kg fra startvekt. Men synes ikke det er noe særlig med vektnedgang allikevel. Håper det snur snart.
Jeg har ikke veid meg, men ser at jeg har mindre underhudsfett, og håndleddene begynner bli spinkle... Har ikke noe å gå på mtp langt svangerskap og amming etterpå. Liten matlyst også. Var sånn forrige svangerskap også, men gikk opp 13kg alt i alt (hadde akkurat vært syk, så egentlig 11kg fra normalvekt). Var nok en del vann siste ukene, men det gikk bra.
Vi får bare fokusere på å få i oss noe som helst sånn at energien holder.
Merker at jeg føler meg mer beinete selv. Magen er større da Håper jeg går opp minst like mye denne gangen, for forrige gang var jeg under startvekt nokså raskt etter fødsel. Ammingen tar en del ja! Gutten min var litt liten, men frisk og fin Har frem til nå klart å spise helt ok, men nå vokser maten i munnen på meg og jeg blir så innmari kvalm etterpå. Men spise må man jo!
Min nyfødte var IKKE liten ble sjokkert! og jeg var ikke den eneste som var det, siden jeg var så slank. Men ser jo på bilder nå i ettertid at magen var stor de siste to ukene. Men det var jo bare magen som var stor, så med posete klær så jevnet "jeg" og magen hverandre ut.
Jeg synes det er best å bare la være å spise mtp kvalmen, men det går jo ikke i lengden...
Buksa jeg har på nå begynner bli slarkete i rompa, men kompanserer med litt større "mage" i truseområde slik at den enda sitter på som den skal.