Vekt +/-

Jeg veide meg idag, har gått opp 2,5 kg :( Og det er ikke babyvekt akkurat, er pga småspising for å holde kvalmen unna :p Skal i selskap idag, føler alle klær er for små, og jeg bare ser chubby ut :(

Regner med jeg har gått opp 1-2 kg selv.. Pga småspising for å holde kvalmen i sjakk..:yuck:

Gått ned 2 kg

Jeg tør ikke gå på vekta Spyr som en gris, men spiser som en hest seint på kveldene. Kvalmen gir seg litt når det nærmer seg leggetid, så da benytter jeg sjansen og spiser meg stappmett før natta. Ikke bra, I know. Gikk opp nærmere 30 kg sist gang. Mye vann, men likevel. Derfor tør jeg ikke gå på vekta før jordmora tvinger meg :p

jeg tror jeg har gått opp litt. og det aller meste har lagt seg på puppene! jeg mener, kan snart konkurrere med de gresskarene som er i butikken..

10+4 i dag, og opp 0,5 kg! Både mannen og jeg er enige om at alt definitivt har lagt seg på puppene :D

Uke 4 - 86
Uke 5 - 85,5
Uke 6 - 85
Uke 7 - 84,7
Uke 8 - 84,5
Uke 9 - 84,5
Uke 10 - 85
Uke 11 - 86

Uke 0 - 65,5 kg
Uke 5 - 63 kg
Uke 8 - 62,2 kg
Uke 9 - 62,7 kg
Uke 10 - 62,7 kg
Uke 11 -
Uke 12 -

Godt over trivselsvekta før jeg ble gravid, tenkte jeg liksom skulle gjøre noe med det nå fra høsten av, men neeeeida :-P
Formen er ikke tilstede, ikke så mye kvalm lengre men er så trøtt og sliten at jeg fungerer bare ikke 100%.
Gått opp 1 kg på 3 uker, la på meg 17,3 kg forrige svangerskap. Og jeg er bare 161 høy... Legen sa det så fint at jeg var noen kilo for tung (det visste jeg liksom ikke) så her blir det glukose belastning etc ila svangerskapet.
Bare jeg blir ferdig med 1.trimester så skal det bli andre boller her ;-)

Har ikke turt å veie meg siste 2 ukene. :p Gikk ned 2 kg i begynnelsen, men nå har det nok hoppet opp noe igjen ja. Er litt for godt polstra fra før så bør ikke gå opp for mye. Håper jeg klarer å holde meg i tøylene og spise fornuftig. :) Startvekta er 78 kg, så får vi se hvordan det går.

Er ikke så langt på vei enda (7+4), men ligger på samme som ved start enda.. Men la ikke på meg så mye før siste 3mnd med forrige barn heller.. Men magen er mye tydeligere denne gangen da, har samme mage nå som jeg hadde i uke 18 med forrige

Back
Topp