Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
36+3, varierer mellom 0,5-1kg fra gang til gang jeg veies. Sikkert vann i kroppen eller noe sånt.
Forventer å være slankere etter å ha født enn før jeg ble gravid
Så flink du er!
Takk Synes ikke jeg gjør så veldig mye for det altså.
Nå hadde jeg faktisk gått opp litt fra forrige gang (10 dager siden), så opp 2 kg totalt nå. JM var fornøyd uansett, har gått ned i egen kroppsvekt
Jeg syns du er flink, to kg eller ei! Tenk så deilig det blir med både baby OG lettere kropp! Du kommer jo til å flyte som en sky fra fødesenga og inn i dusjen! du må jo ha gått ned rundt ti kg i egen kroppsvekt? Hvis man skal følge den "normale" veltoppgangskurven? For en bragd!
Jeg håper i alle fall det er såpass Hadde vært utrolig deilig i alle fall Prøvde en klokke som har vært litt trang, og den dingler på armen nå. Digg. Så får man forsøke å fortsette å være flink etter at prinsessa kommer da, kanskje man kan klare å ta av noen kg til, om man får fart på ammingen og kommer seg mye ut på tur Og for å ikke høres ut som jeg driver med slanking, jeg har høy BMI, og det eneste jeg har gjort er å kutte sukker(som jeg har skrevet før). Kroppen min er tydeligvis ikke noe flink til å kvitte seg med det...så om jeg klarer å la være å spise alt jeg kommer over etter fødsel så bøøør det gå laughing7
Du er flink som står påJeg håper i alle fall det er såpass Hadde vært utrolig deilig i alle fall Prøvde en klokke som har vært litt trang, og den dingler på armen nå. Digg. Så får man forsøke å fortsette å være flink etter at prinsessa kommer da, kanskje man kan klare å ta av noen kg til, om man får fart på ammingen og kommer seg mye ut på tur Og for å ikke høres ut som jeg driver med slanking, jeg har høy BMI, og det eneste jeg har gjort er å kutte sukker(som jeg har skrevet før). Kroppen min er tydeligvis ikke noe flink til å kvitte seg med det...så om jeg klarer å la være å spise alt jeg kommer over etter fødsel så bøøør det gå laughing7