Vekt

36+3, varierer mellom 0,5-1kg fra gang til gang jeg veies. Sikkert vann i kroppen eller noe sånt.
Forventer å være slankere etter å ha født enn før jeg ble gravid :)

Etter dagens kontroll veide jeg 73,7.. Startvekt var 62 - så jeg har gått opp 11 kg :P Går nok opp flere de siste tre ukene, men det får være :P

34 uker idag, og opp nøyaktig 10kg. Har vann i kroppen, da, så regner med at hvertfall én av kiloene er vann! Skal helst ikke opp mer enn 12, men spørs om det kommer til å gå! 78.8 kg er mye vekt på min lille kropp. Jeg føler meg enorm og tung, men veldig fin allikevel :) gravide damer er det fineste jeg ser, og jeg er så stolt over magen min!

Takk :) Synes ikke jeg gjør så veldig mye for det altså.
Nå hadde jeg faktisk gått opp litt fra forrige gang (10 dager siden), så opp 2 kg totalt nå. JM var fornøyd uansett, har gått ned i egen kroppsvekt :)

Jeg syns du er flink, to kg eller ei! Tenk så deilig det blir med både baby OG lettere kropp! Du kommer jo til å flyte som en sky fra fødesenga og inn i dusjen! :smiley-angelic005 du må jo ha gått ned rundt ti kg i egen kroppsvekt? Hvis man skal følge den "normale" veltoppgangskurven? For en bragd!

Jeg syns du er flink, to kg eller ei! Tenk så deilig det blir med både baby OG lettere kropp! Du kommer jo til å flyte som en sky fra fødesenga og inn i dusjen! :smiley-angelic005 du må jo ha gått ned rundt ti kg i egen kroppsvekt? Hvis man skal følge den "normale" veltoppgangskurven? For en bragd!

Jeg håper i alle fall det er såpass :) Hadde vært utrolig deilig i alle fall :) Prøvde en klokke som har vært litt trang, og den dingler på armen nå. Digg. Så får man forsøke å fortsette å være flink etter at prinsessa kommer da, kanskje man kan klare å ta av noen kg til, om man får fart på ammingen og kommer seg mye ut på tur :) Og for å ikke høres ut som jeg driver med slanking, jeg har høy BMI, og det eneste jeg har gjort er å kutte sukker(som jeg har skrevet før). Kroppen min er tydeligvis ikke noe flink til å kvitte seg med det...så om jeg klarer å la være å spise alt jeg kommer over etter fødsel så bøøør det gå laughing7

Jeg håper i alle fall det er såpass :) Hadde vært utrolig deilig i alle fall :) Prøvde en klokke som har vært litt trang, og den dingler på armen nå. Digg. Så får man forsøke å fortsette å være flink etter at prinsessa kommer da, kanskje man kan klare å ta av noen kg til, om man får fart på ammingen og kommer seg mye ut på tur :) Og for å ikke høres ut som jeg driver med slanking, jeg har høy BMI, og det eneste jeg har gjort er å kutte sukker(som jeg har skrevet før). Kroppen min er tydeligvis ikke noe flink til å kvitte seg med det...så om jeg klarer å la være å spise alt jeg kommer over etter fødsel så bøøør det gå laughing7

Åh, det blir jo bare så bra! Det er visst helt vanlig å gå ned i vekt av amming, jordmødrene på det fødselsforberedende kurset vi var på sa det å fullamme kunne forbrenne opptil 600 kcal ekstra i døgnet... Skal en del til for ikke å gå ned i vekt da! Klarer ikke tenke på det som slanking, altså. :) det er jo en naturlig bieffekt av å mate barnet sitt! Om man bevisst spiser i underskudd og trener eller går veldig mye med vogn, så går man jo så fort ned at det ikke er sunt. Det er jo noe annet, vil jeg si!

Du er flink som står på ;)

Back
Topp