Vekt

30+6 og 14-15kg opp :/

Jeg har nå gått opp 18 kg. Er 31 uker på vei. Og de siste 6 kg har komt på de siste 2 ukene. Hvordan er det muuulig!!! Hvordan skal dette ende, om jeg fortsetter sånn? :(
Noen andre som har opplevd liknende?
Blir så oppgitt av denne vekten jeg. Når den flyver til topps!
Sniker fra september 2014 her:) Jeg la på meg 23kg, og gikk ned 30! Høyeste vekt 83kg, laveste kilo 52. Ingen strekkmerker. Så alt går ann:) Bare nyt svangerskapet og tiden etter. Det er travelt nok med en ny verdensborger, så her rant kiloene av. Pluss litt stress utenom da:) Normalt kosthold og normal aktivitet. Har så og si bare gått tur etter svangerskapet og ikke stresset med noe:)

Gått ned 1,9kg siden 30/8. Tror det har hjulpet på å ha beina oftere høyt og ha på støttestrømper ;)
Så nå ligger jeg på 9-10kg opp fra start ;) 33 +4

Jeg ser at jeg skreiv 20/7 at jeg hadde gått opp 18 kg til da. Dette er jo snart 2 uker siden og jeg har ikke gått opp noe mer siden da! Når det gjelder å samle vann i kroppen så føler jeg at det også har stabilisert seg. For min del er det helt greit om kun lillegutt i magen legger på seg I tida som er igjen. Jeg har litt til overs som han kan få av! ;-)

Er 34+5, har gått opp 6.5kg så håper det ikke blir mer enn et par til de siste ukene, veide for mye før graviditeten så har noen ekstra som må av fra Før :confused::p

36+1 og opp 10kg til nå :) har spist relativt sunt, og kost meg med litt ekstra når jeg hadde lyst. Gått hjemme nesten hele svangerskapet, så er overrasket over at jeg ikke har lagt på meg mer! :p

Er 34+5 og har vel gått opp 12 kg nå.. Føler meg rund og ekkel :( huff :(
Det er min følelse for tiden også.. Litt rart at man gleder seg til å få ordentlig babymage når man er tidlig i svangerskapet, men når tiden kommer føler man seg stor, ekkel og usexy... Men samtidig er det koselig med magen også..

Det er min følelse for tiden også.. Litt rart at man gleder seg til å få ordentlig babymage når man er tidlig i svangerskapet, men når tiden kommer føler man seg stor, ekkel og usexy... Men samtidig er det koselig med magen også..
Ja... Huff...

Folk sier at jeg bare har fått mage, men jeg ser jo selv at det har lagt seg i ansiktet, under haka, på armer og håndtaka :p

Uke 34, gått opp 12 kg. Men siste 3 ukene har ikke vekta rikket seg, så det kan faktisk stoppe opp litt nå på slutten :)

Jeg er 32+2, og har gått opp 12 kg (fra 66 til 78kg). Jeg er 1.76 høy, så var ganske normalvektig før gravid. Veldig uvant å se disse høye tallene på vekten.. :p

Har gått opp ca 12-13 kg til nå (uke 33). Lite vektoppgang de siste to månedene, så føler meg faktisk mer vel nå! Folk sier at jeg bare har lagt på meg mage.. Men det sier seg jo selv at det ikke er 12 kilo magekul ;-)

Ja... Huff...

Folk sier at jeg bare har fått mage, men jeg ser jo selv at det har lagt seg i ansiktet, under haka, på armer og håndtaka :p
Samme her, folk sier jeg ser så bra ut med bare en mage.. Men har virkelig lagt seg her også, spesielt i ansiktet og under haka, men også andre steder som håndtaka..

Ja... Huff...

Ja, det sier folk til meg også, noen prøver til og med å insistere på det. Som om jeg ikke merker at ting blir for trange over rumpa liksom :P Men det er det under haka som plager meg mest kjenner jeg, liten sprettrumpe har jeg uansett aldri hatt :P

Ja, det sier folk til meg også, noen prøver til og med å insistere på det. Som om jeg ikke merker at ting blir for trange over rumpa liksom :P Men det er det under haka som plager meg mest kjenner jeg, liten sprettrumpe har jeg uansett aldri hatt :P
Haha, folk er rare :D merker jo at buksa sitter litt trangere over låra og rompa og at det tyter litt ut over alt :p

Back
Topp