Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra september 2014 her Jeg la på meg 23kg, og gikk ned 30! Høyeste vekt 83kg, laveste kilo 52. Ingen strekkmerker. Så alt går ann Bare nyt svangerskapet og tiden etter. Det er travelt nok med en ny verdensborger, så her rant kiloene av. Pluss litt stress utenom da Normalt kosthold og normal aktivitet. Har så og si bare gått tur etter svangerskapet og ikke stresset med noeJeg har nå gått opp 18 kg. Er 31 uker på vei. Og de siste 6 kg har komt på de siste 2 ukene. Hvordan er det muuulig!!! Hvordan skal dette ende, om jeg fortsetter sånn?
Noen andre som har opplevd liknende?
Blir så oppgitt av denne vekten jeg. Når den flyver til topps!
Det er min følelse for tiden også.. Litt rart at man gleder seg til å få ordentlig babymage når man er tidlig i svangerskapet, men når tiden kommer føler man seg stor, ekkel og usexy... Men samtidig er det koselig med magen også..Er 34+5 og har vel gått opp 12 kg nå.. Føler meg rund og ekkel huff
Ja... Huff...Det er min følelse for tiden også.. Litt rart at man gleder seg til å få ordentlig babymage når man er tidlig i svangerskapet, men når tiden kommer føler man seg stor, ekkel og usexy... Men samtidig er det koselig med magen også..
Samme her, folk sier jeg ser så bra ut med bare en mage.. Men har virkelig lagt seg her også, spesielt i ansiktet og under haka, men også andre steder som håndtaka..Ja... Huff...
Folk sier at jeg bare har fått mage, men jeg ser jo selv at det har lagt seg i ansiktet, under haka, på armer og håndtaka
Ja, det sier folk til meg også, noen prøver til og med å insistere på det. Som om jeg ikke merker at ting blir for trange over rumpa liksom Men det er det under haka som plager meg mest kjenner jeg, liten sprettrumpe har jeg uansett aldri hattJa... Huff...
Folk sier at jeg bare har fått mage, men jeg ser jo selv at det har lagt seg i ansiktet, under haka, på armer og håndtaka
Haha, folk er rare merker jo at buksa sitter litt trangere over låra og rompa og at det tyter litt ut over altJa, det sier folk til meg også, noen prøver til og med å insistere på det. Som om jeg ikke merker at ting blir for trange over rumpa liksom Men det er det under haka som plager meg mest kjenner jeg, liten sprettrumpe har jeg uansett aldri hatt
Må være magen som stjeler all fokusetSamme her, folk sier jeg ser så bra ut med bare en mage.. Men har virkelig lagt seg her også, spesielt i ansiktet og under haka, men også andre steder som håndtaka..