Vekt

Sistemann kommer i September :)

Sistemann kommer i September :)
Jeg har nå gått opp 18 kg. Er 31 uker på vei. Og de siste 6 kg har komt på de siste 2 ukene. Hvordan er det muuulig!!! Hvordan skal dette ende, om jeg fortsetter sånn? :(
Noen andre som har opplevd liknende?
Blir så oppgitt av denne vekten jeg. Når den flyver til topps!

Jeg har også gått opp ca 18 kg og de siste 2 er kommet de siste 2 ukene! Kjenner at jeg har blitt mere hoven i beina i det siste, så jeg regner med at vannet har mye av skylda! Nå er jeg 34+4. Jeg har lagt på meg ca 20 kg i begge mine andre svangerskap også. Heldigvis har kg blitt borte igjen uten så veldig mye jobbing ila permisjonsåret de andre gangene. Håper det samme skal skje nå!

Har ikke orket å veie meg på en stund, men sist hadde jeg gått opp ca 14 kg, og jeg tipper det er rundt 18 nå. Mye av det er forhåpentligvis vann, jeg har elefantlegger, så krysser fingrene for det.

Er i uke 31 nå, og har gått opp 13kg. Men gikk opp mest fra uke 20-25, siste måneden har jeg bare gått opp 2kg.

Er på slutten den største vektøkningen gjerne kommer. Er nå babyene og legger på seg fortest. Og vi får mere vann i kroppen, så betyr ikke at alt er fett :) mye av vekten er pga baby, vann, fostervann, blod og slikt:)

Gått opp 7 kg, størst vektøkning fra uke 20-28, ikke gått opp siden uke 28 ( er 31+6). Men det er greit, da jeg har litt ekstra fra før, så er relativt fornøyd:) men vi får se hva som skjer resten av svangerskapet, har ikke mye vann i kroppen enda:/

Hadde vell gått opp ca 13 til vk 31 - då var det ca 1,5 kg ila dei to veke før. Så fortsetter det slik skal eg vell gå opp 5-6 kg til...

Jeg har gått opp 13 kg, det viktigeste for meg er at jeg legger på meg gradvis, og ikke 5 kg på 1 uke. Tenker en del på dette for å unngå strekkmerker. :)

Er 31+4, og har gått opp 8 kilo. Fornøyd med det siden jeg hadde litt å ta i da jeg ble gravid. Fra uke 26 til 31 hadde jeg gått NED 0,5 kilo. Sånn er det når det er varmt ute så jeg drikker meg mett og ikke har lyst på mat ;)

Husk at hvis man går opp veldig fort nå på slutten kan det være pga vann i kroppen. Har man veldig mye av det bør det nevnes for lege.

33+3 og har gått opp 15kg.. Gikk opp 16kg sist, så da blir det nok mer denne gangen.

Var på vekta i dag og i går til ca samme tid.. Hadde gått opp 1 kg siden i går!! Håper på feilmargin på vekta.. håper virkelig ikke dette fortsetter.. Har gått opp 11 kg til nå, og det har vært gjevn vektøkning så ble litt småbekymra. Syns ikke det er så mye vann i beina/fingrer heller.. Er 30+3

Jeg har gått opp ca 7 kg de siste 5 ukene, og ingenting før det :p er på 31+2 nå, og tror ikke jeg har noe særlig vann i kroppen så håper det gir seg snart! :oops:

Back
Topp