Vekt...

Har gått opp ca 1-2kg og er 12 uker.

12+4 i dag og har gått opp ca 1 kg. Var sikker på at jeg hadde lagt på meg mer da det føltes slik, men magefølelsen stemte altså ikke

Huff... Blir helt motløs her. Har gått opp 10 kg og er i uke 17. Har aldri vært kvalm, ikke kastet opp, trener som en hest og spiser som en voksen mann. Ble så innmari sulten når jeg sluttet med snus, gjorde det når jeg ble gravid. Spiser sunt, men mengden er for høy.

Er 9+3, og har vel gått opp ca 1,5 kg, føler jeg har eeeeest ut, men er sikkert mye luft,luf, og føler lårene er blitt ststoooore, buksene er blitt stramme.

Huff... Blir helt motløs her. Har gått opp 10 kg og er i uke 17. Har aldri vært kvalm, ikke kastet opp, trener som en hest og spiser som en voksen mann. Ble så innmari sulten når jeg sluttet med snus, gjorde det når jeg ble gravid. Spiser sunt, men mengden er for høy.

Selvom jeg ikke har gått mye opp siden vekta _før_ jeg ble gravid, så har jeg like vel gått mye opp. Gikk nemlig på noen medisiner før jeg visste at jeg var gravid og ble veldig veldig dårlig av disse. Noe som gjorde at jeg gikk ned 5kg, nå har jeg da rett etter gått opp igjen 8kg. Vekten min var før graviditet på 45kg så prosentmessig er dette egentlig ganske drastisk. Samt at JEG merker det veldig godt når kroppen min er som en jojo. Ganske plagsomt siden jeg de 6årene kun har hatt endringer på 1-2kg, da jeg er ganske flink til å ha gode rutiner på kosthold og trening.

Har som deg også sluttet med snus, ikke kastet opp, men spiser ganske mye. Tror og håper det jevner seg ut :)

Ps: er i uke 8+1 (så da er det ned og opp igjen mange kg på få uker)

PS: tror og håper at det at jeg (og du) er flinke normalt til trening og kosthold gjør at det er lett å hente seg inn igjen etter ett svangerskap, så velger å ta det med ro...

Har ikke vekt, men lårene har est ut, kun to bukser igjen som jeg får på meg :O Men ingen overraskelse siden jeg bare craver etter salt søppelmat.. 10+5 nå, så kommer nok til å bli lekker etterhvert hvis denne etingen fortsetter..

Har gått ned en liten kilo. 12 uker. Men har vært svært kvalm, har en tung jobb og trener fast med PT så regner med det kommer etterhvert når jeg får i meg mer mat.

Vekta er den samme som da jeg ble gravid :-) lå på mellom 55-57 da, og gjør det fortsatt.

Har ikke gått opp noe særlig i vekt, selv om jeg føler jeg spiser både sunt og usunt hele tiden :-o hehe :-p føler jeg ser større ut også, men har vært veldig oppblåst i sikkert 5 uker (er 11+2) så er vel bare det som gjør at jeg føler meg større :-)

Har et håp om å ikke gå opp så alt for mye i vekt totalt sett, annet enn det som er sunt, men så lyst som jeg har på søtsaker og godis så vet jeg ikke om jeg skal håpe for mye :-D

Jeg tror jeg har gått ned 2 kg (om vekta viste riktig) fordi jeg har så lite matlyst! Spiser veldig sjeldent og nesten ingenting..men vet av erfaring at det snur seg raskt og plutselig renner kiloene på! Drit kjedelig å se! Men gled deg til etter fødselen, da renner det masse kilo av på null komma nix, DET er gøy det;-) :-P hehe

Gått ned 2 kg til nå (men har ca 10 "av-og-på-kilo" som kommer og går). Sist svangerskap gikk jeg ned 4 kg før jeg begynte å gå opp igjen, endte 5 kg over opprinnelig vekt, og når fødselen var over og alt vannet i kroppen forsvant var jeg på minus 10 kg sammenlignet med hva jeg veide før graviditeten. Dessverre kom de tilbake i løpet av permisjonen, takket være at jeg ble fullstendig avhengig av slike Café Cookies ;)

Gått ned to kg, formen er dårlig, har litt ekstra så er ikke så farlig:p men føler at jeg er større og gått opp 5 kg:confused:

spyr som en gris & har gått opp 8-9 kg allerede. er i uke 10. er veldig tynn fra før av, så det syntes godt.

Hvordan er det mulig å gå opp 3 kilo (!!!!!) på 2 dager??? Jeg har jo panikk for å legge på meg...!!!!

Back
Topp