Vekt...

Hestehaler123

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Hvor mye har dere gått opp/ned? Og hvor langt er dere?

Her er jeg 9+2 ifølge tidlig ultralyd... Har gått opp 2,5 kg og er veldig misfornøyd med det... Kun fordi jeg må spise hele tiden for å ikke være drit dårlig!

Vekta er her er tom for batteri :p vet ikke startvekten min før svangerskapet, men fra jeg veide meg første gangen etter jeg ble gravid til forrige gang hadde jeg gått ned 3kg. Men så er jeg utrolig dårlig også, er noen uker siden så skulle gjerne veid meg igjen å sett :/ får sende samboeren ut på batterishopping :p

9+4 og ikke gått opp noe. Kan ha gått opp 0,5 kg en dag og ned 1 kg dagen etter...

10+1 og gått ned hvertfall en kg.. Men gikk ned i starten med første og, gikk opp i vekt først etter uke 20 et eller annet.. :)

Opp 2 kg, 11+1. Syntes i grunn det ikke er så ille mtp at jeg gikk opp 5 kg bare ved å ta en graviditetstest sist :P

Tør ikke å gå på vekta. Har garantert gått opp av all den maten jeg eter. :-o

Foreløpig har jeg ikke gått opp noe(hatt lite matlyst), men sikkert ikke lenge til vekten viser en god del kg mere;)

Opp 2,5 kilo her også. Unødvendig for meg som har så mye fra før. Konstant sulten og ellers spiser jeg for å ikke bli kvalm. 10+2 her.

Jeg var veldig veldig syk rett før jeg fant ut at jeg var gravid, gikk på medisiner jeg ikke tålte og gikk da brutalt ned i vekt: men fant ut nå at jeg har gått opp ca 1,5kg fra det jeg var rett før graviditeten. Hurra!!! (For jeg har i utgangspunktet veldig lav kroppsvekt, så setter pris på vektøkningen )

Jeg var veldig veldig syk rett før jeg fant ut at jeg var gravid, gikk på medisiner jeg ikke tålte og gikk da brutalt ned i vekt: men fant ut nå at jeg har gått opp ca 1,5kg fra det jeg var rett før graviditeten. Hurra!!! (For jeg har i utgangspunktet veldig lav kroppsvekt, så setter pris på vektøkningen )

Er 7+4

Jeg er 9+4 og har gått opp en kilo :-) sist jeg var gravid gikk jeg opp 6 kilo på 5 uker :-(

Aner ikke, for vi har ikke vekt. Men jeg gikk ned masse fram til uke 10, og nå har jeg nok gått opp en del igjen ;)

12+5 og har gått ned 3 kg grunnet kvalme og oppkast. Håper på å gå lite opp i vekt da jeg har mange ekstra kilo fra før.

Jeg ER så spent hvor mye jeg legger på meg denne gangen,er slankeoperert siden sist,og har lite lyst å ende opp der jeg var før operasjon.....:/ jeg får holde meg i skinnet,men har jo dilla på ballerinakjeks!!! Heldigvis veldig tørst for tiden,så det går med 5-6 liter vann iløpet av dagen.. Det hjelper jo på litt..;)

Gikk opp to kilo de første ukene. Var konstant sulten og måtte spise for å holde kvalmen litt i sjakk. Så ble kvalmen så ille at jeg begynte å kaste opp opptil flere ganger om dagen, og nå er jeg tilbake til startvekt. 11+4 ifløge tidlig UL

Gikk opp 1 kilo, men gått litt ned de siste par ukene grunnet oppkast. 10+3 i dag.

12 + 3 og har gått opp rundt 2,5kg.. Jeg måå spise for å holde kvalmen unna, så d her ser jeg litt mørkt på!
La på meg 17 kg sist svangerskap, men gikk ned 23 kg etterpå

Back
Topp