Jeg la på meg en del "feriekilo" før jeg (visste at) jeg ble gravid. Det er snakk om nesten 4 kg! Jeg lå på 62.8 kg ca og i dag viste vekta 66.0 kg
Jeg vet at man ikke skal slanke seg når man er gravid, men tror dere ikke det går bra om jeg ligger på ca 1800-1900 kcal per dag så lenge jeg spiser sunt og variert og trener litt?
Noe må jeg i hvert fall gjøre for jeg skal ikke legge på meg så mye som jeg gjorde sist. Da (som nå) slet jeg med å være fryktelig sulten. Selv om jeg spiste sunt og ikke spiste "for to", spiste jeg når jeg var sulten og nok mat til å bli mett. Jeg føyk opp i vekt og endte med å legge på meg nesten 30 kg! Mesteparten de første månedene.
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Noe må jeg i hvert fall gjøre for jeg skal ikke legge på meg så mye som jeg gjorde sist. Da (som nå) slet jeg med å være fryktelig sulten. Selv om jeg spiste sunt og ikke spiste "for to", spiste jeg når jeg var sulten og nok mat til å bli mett. Jeg føyk opp i vekt og endte med å legge på meg nesten 30 kg! Mesteparten de første månedene.
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
)