Vekt....:/

Er 21 uker i dag og har gått opp 2,1 kilo.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er 21+1 idag og ligger på -3kg. Gikk ned ca 5,5kg i starten av svangerskapet. Hade trodd jeg skulle gått opp mer etter nesten en uke i Sverige, med allt for masse god mat :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Viktig å huske på at jenter som er overvektige før svangerskapet, ofte går opp mindre enn en som er slank før svangerskapet, så man bør ikke sammenligne seg med andre i slike tråder, ettersom man ikke vet utgangspunktet :)

Jeg tror jeg har gått opp ca 7 kg til nå.

22 veke og går berre ned, har heldivis nok å gå på :P

Har ikke veid meg på et par uker, men da var jeg ca 23 uker og ca 8 kg opp. Har en del mer i frontpartiet, samt en stor og tydelig gravidmage (litt overraska over at jeg ikke har fått noen "sikker på at det ikke er tvillinger?"-kommentarer ennå :p ) Ellers er vel hofter og lår noenlunde samme størrelse som før. Det blir dårlig med trening, men masse trim siden jeg sykler til og fra jobb og bhg og det er mye bakker. Sist gikk jeg også opp mye tidlig, men endte på ca 14 totalt og da inkludert en solid dose vann. Alle kg pluss 2-3 til var borte før barnet var 6 mnd. Prøver derfor å ikke stresse, selv om vekta nok
e rnoe høyere nå, og godteinntaket også

23+0 - 3,5 kg. Tror det kommer til å "dra på" litt her nå, syns jeg har et formidabelt søtsug om dagen. Og jeg innfrir mer enn gjerne behovet! :P

Gått opp 9 kg og er 23 uker på vei!! Skjønner heller ikke hvordan, har ett helt normalt kosthold, som jeg hadde før jeg ble gravid! Men men vi skal jo opp 12, syntes bare disse 9 kom litt for fort :-p

Ligger på 300g under startvekt nå. Burde ikke legge på meg så mye, så satser på at det ikke blir så mange kg til slutt.

Sent from my iPad using BV Forum

Er 26 uker i morgen å har gått opp 3.3 kg totalt... Å bør faktisk ikke gå så myyye mer opp fordi jeg er skrekkelig feit fra før :S

24 i morgen. Opp 5 kg.. De kom de siste 3 ukene:o

Back
Topp