Uke 27- opp 8 kg
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Halleluja! 26+4 å hat gått opp 18 kg!!!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
hihi, spennende å se om du slår de 35 kgene jeg la på meg i første svangerskap![]()
Ikke 22 men 12 kg !Dette er svangerskap nr 4. La på meg 16 kg i første svangerskap å ca 22 de to andre..så denne gangen har den vekta blitt slått ganske så mye å har ca 10 uker igjen å gå![]()
hihi..så merkelig! De siste ukene pleier å være værst her og har gått opp 15 kg allerede... godt man klarer å bli kvitt de etter fødselDette er svangerskap nr 4. La på meg 16 kg i første svangerskap å ca 22 de to andre..så denne gangen har den vekta blitt slått ganske så mye å har ca 10 uker igjen å gå
Ja ennå bra ! Håper jeg blir kvitt en del av de like kjapt som de andre gangene... litt eldre nå så får sehihi..så merkelig! De siste ukene pleier å være værst her og har gått opp 15 kg allerede... godt man klarer å bli kvitt de etter fødsel![]()
hehe..ja vanskeligere å bli kvitt kgene med åraJa ennå bra ! Håper jeg blir kvitt en del av de like kjapt som de andre gangene... litt eldre nå så får se