Vekt....:/

28 uker og opp 7 kilo. Helt ok:)

27 uker og 7 kilo

Sent from my iPhone

25+3 og opp 6 kg.. Alle kg har kommet etter uke 20... Så det er jo ca 1 kg i uka, håper ikke det forsetter slik...:rolleyes:

Mener jeg leste en plass at man ofte går opp en del mellom uke 20 og 28(?) og så stopper vektoppgangen litt opp. Kan dette stemme? Vet jo at det også er veldig individuelt også da:)

25+3 og opp 6 kg.. Alle kg har kommet etter uke 20... Så det er jo ca 1 kg i uka, håper ikke det forsetter slik...:rolleyes:

Veide meg i dag... Å jeg har vist gått opp 7 og ikke 6 kg... Da er det over 1 kg i uka... MÅ-kutte-ned-på-godis:/

Sent from my iPhone using BV Forum

Mener jeg leste en plass at man ofte går opp en del mellom uke 20 og 28(?) og så stopper vektoppgangen litt opp. Kan dette stemme? Vet jo at det også er veldig individuelt også da:)

Håper det;)

Er 23+2 idag, lakt på meg 7,8kg :(

Opp 3 kg fra startvekt hos legen i dag! Gikk opp 27 med første, så ser for meg at det renner på noen kg snart:p

Forresten 24+4 i dag;)

24 ukers kontroll i dag - opp 4 kg. Trodde faktisk at det var mer, føles slik til tider! :P

Ai ai, har gått opp hele 15 kg og er i uke 28+6. Har ikke gått opp mer enn 2 kg på seks uker nå da. Alt kom mellom uke 16-23. Haha!!

Er 24+6 og gått opp 7kg.

Har gått opp 4 kg siden jeg ble gravid, er 25+1 :-p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp