Vekt +/-, uke for uke

• Trådstarter Trådstarter Baaabyyy2018
  • Opprettet Opprettet
14+2 og et par kg ned. Legen ville at jeg ikke skulle gå opp noe særlig til uke 20 ettersom jeg har litt å gå på, og det ser foreløpig ut til å gå fint. Matlysten er litt så som så. Den kommer vel plutselig, tenker jeg! :)

17+0 og opp 4kg.

Uke 17 i dag og 1 kg i minus. Spiser hele tia, men blir ofte og lite, så kanskje forbrenningen er bedre:p magen begynner å komme fram og buksene strammer. Så det skjer jo noe:shy:

17+5 og opp 7 kg........ med storebror hadde jeg gått opp 10 ved 19+0 og 25 totalt, blir nok det nå og da.... æsj. Forsvinner jo fort og det betyr jo fryktelig lite, itillegg til at jeg i utgangspunktet er sylslank, men jeg føler meg superfeit fordeom og hater å gå gravid. Supersyt.

16 uker på vei og minus 5 kg. Har litt å ta av og har hatt liten matlyst. Spesielt har jeg lite lyst på søt mat og snop, så jeg har vel spist sunnere enn før graviditeten, med mer frukt og grønt. Og mindre porsjoner til middag. Det er egentlig helt ok, men jeg prøver ikke å gå ned i vekt.

15+6 Opp 2 kg. La på meg 40 og 30 kg med de andre to, men da var jeg mye tynnere i utgangspunktet. Har spist normalt i alle svangerskapene, så nå håper jeg at jeg legger på meg mindre siden jeg veide mer.

Ingen endring i vekten her. Begynner vel å stige etter uke 20, det skjedde i alle fall forrige gang.

16 uker nå og 4,5 kg opp. Var ganske så sunn før jeg ble gravid, men det har endret seg litt.. vanskelig å motstå usunn mat :smiley-ashamed005.. Må bli flinkere =)

18 uker og +2 kg ca. Mistenker at minst en er skyldes USA mat og forsvinner igjen snart ;)

Men så skal du kanskje av andre årsaker opp mer snart?

Ja, selvfølgelig. Men det gjelder vel alle her inne... hører også med at jeg gikk ned 3 kg de første 10 ukene så har jo lagt på meg 5 kg siden da. +2 er totalen fra start.

14+4 og et par kilo opp.. Har ikle fulgt så innmari med jeg ;) Men hos legen i går så veide jeg et par kilo mer enn vanlig.

Back
Topp