Vekt +/-, uke for uke

• Trådstarter Trådstarter Baaabyyy2018
  • Opprettet Opprettet
Selv med minimal med mat og mye oppkast frem til uke 11-12 så er jeg + 2,5 kg nå. Er nå 13+3

10 uker i dag og opp ca 0,5 kg. Ganske kvalm, men føler jeg spiser mer enn før (og særlig mye mer brødmat, som jeg ellers holder meg unna for det legger jeg sånn på meg av). Føler jeg må spise hele tiden hvis ikke blir jeg kvalm... Men gir deg forhåpentligvis om et par ukers tid..

Gikk opp ganske mye i forrige graviditet (17 kg tror jeg), men gikk fort av igjen heldigvis.

0 foreløpig, 12 + 2. Men har endelig noe kvalmefri så kommer nok flere kg snart :-)

veide i dag og ligger innafor den variasjonen som har vært før jeg ble gravid. Har ikke lyst til å gå opp å my som siste så kommet til å være påpasselig med hva jeg spiser framover og komme meg inn i treningsrutinene jeg hadde i sommer :) er 14+2 idag <3

Jeg er også14+2 og har gått ned 2 kg totalt. Gått opp igjen 1 kg nå, men har nettopp vært på ferie.. :)

12+5 og opp 1,5 kg. Håper at jeg ikke går opp så alt for mye. Gikk opp 24 kg med tvillingene, men mye av det kan jeg skylde meg selv for. Så denne gangen er jeg ikke like løssluppen på godis og søtt. ;)
Pluss at jeg får trene denne gangen. Håper å stoppe mellom 10-15 kg.

12+4 og ingen endring, eventuelt et par kg ned, veide meg med klær og treningssko sist. Og godt er det, for jeg har mye å gå på og bør ikke gå opp i vekt før etter uke 20. :(

Uæh. De kiloene kommer nå ja! 15+5 og 5 kg opp!

Last edited:
Var på vekta i dagtidlig. 64,9kg. Mangler 3-4kg før eg når vekta eg hadde då eg blei gravid. Me etter det som har vore normalvekta mi etter fødsel og amming som blei avslutta til jul i fjor, so er det 2-3kg opp.
Men uansett so er heldigvis vekta på veg opp etter mange veker med negativ kurve.

Back
Topp