Vekt +/-, uke for uke

• Trådstarter Trådstarter Baaabyyy2018
  • Opprettet Opprettet
Håper ikke det - for det gjelder meg og. er fortsatt 2 kg lettere enn jeg var da jeg ble gravid...
Har gått opp 1,8 kg nå, ikke mye men legen sa det er helt naturlig og individuelt, men om en er undervektig før graviditeten bør man gå opp litt slik at en er normalvektig(har jeg hørt) :)

15+4 og opp 3 kg :-)

I uke 9 hadde jeg gått ned 4 kilo fra startvekt. Er nå 17+1 og har gått opp igjen 2 av de 4 kiloene :)

16+noe og har gått ned 1kg. :) skal helst ikke gå opp noe særlig i svangerskapet, da jeg har høy nok bmi fra før..

16+1 og har gått opp ca 1,5 kg. Det virker som det er nå det begynner her :P

Uke 16+3, ned 0,5kg, har fått mindre magesekk fordi jeg har hatt dårlig matlyst :-P
Er normalvektig + fra før av så trenger vel ikke legge på meg allverdens sånn i utgangspunktet :shifty: Barnet tar vel det den trenger, og jeg lider ingen nød! Da JM påpekte at jeg helt sikkert hadde fått mer matlyst etter at jeg ble gravid måtte jeg jo bare jatte med, har ikke merka noen forskjell :hilarious:

13+4 og fremdeles på stedet hvil.

16+5 og ca 2 kg opp.

15+2 i dag, ligger på minus 2 kg. Men etter uttalelsene fra legen om at jeg ikke trengte å gå opp mer en 8 kg totalt, så er det vel godt å ha litt å gå på :p Nei, 8 kg er bare til å glemme!! Jeg vil da påstå at jeg er ganske normalvektig, så hvorfor jeg kun burde gå opp 8 kg skjønte jeg ikke helt hva skulle være godt for. Ser nok for meg å legge på meg litt mer enn som så, uten at jeg går inn for verken det ene eller det andre :)

• Liker
Reactions: CSS
Back
Topp